Not OnTop

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av notontop - 5 juni 2011 21:12

Jag visste ungefär när han skulle komma hit. Jag åt några godisar, faktiskt bara några den här gången och inte en hel påse. Jag berättade det för honom, som att skryta, då säger han 'det är bättre du äter mat'. Han menade väl bara väl, men det kändes som ett slag i magen. Som att han egentligen sade att jag inte förtjänar godis och att jag är fet nog som det är, vilket ju är rätt, men jag vill inte att han ska säga sånt, jag tål nog inte det.

Av notontop - 5 juni 2011 19:28

Magen är tömd.

Jag känner mig lugn och tillfreds, annat än när jag för en halvtimme sedan stod och grät över toalettstolen över att jag till en början inte fick upp något.


Nu ska jag surfa på lite vuxensidor, göra det skönt för mig själv och somna. Tills han kommer hit med sin manliga famn och underbara hår, tänk om det här sista stycket hade varit allt jag hade att skriva om idag...

Ovido - Quiz & Flashcards