Not OnTop

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av notontop - 7 juni 2011 21:20

och det var inte tack vare min svartsjuke-ångest över att ha sett henne hos honom, nej nej. Det var tack vare hans sätt att hantera mig. Han gjorde verkligen allt rätt för mig igår. Vi började med att älska, han hängde tillochmed upp en filt för fönstret i sovrummet så det inte var så djävulskt ljust! Sedan fick han i mig mat, och sedan åkte vi till några utav hans vänner och pratade skit hela kvällen. Jag somnade leende och det sista jag sa var 'tack, tack för idag, jag älskar dig'.


Dagen idag har varit som inlindad i rosa moln

och jag har varit den perfekta lilla flickvännen åt honom!


Ja, jag kallar mig lilla, jag tycker det känns okej, jag krymper ju faktiskt! Jag älskar min våg, jag kan inte äta och låtsas att det inte spelar någon roll, jag får straffet direkt morgonen efter.

Ovido - Quiz & Flashcards