Not OnTop

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av notontop - 18 juli 2011 13:00

Jag hoppas innerligt att perioden nyss var den sämsta någonsin. Att det verkligen var botten, jag vill inte ens tänka på hur jag mådde.


Nämde jag att vårt sex är helt jävla awesome? :) Jag är så glad och tacksam för att vi får njuta så tillsammans. Jag är glad över att kunna upphetsa honom och jag tror det är den enda komplimang och bekräftelse jag verkligen kan ta åt mig. När han sliter av mig täcket för att se, när han startar lampan eller när han ger sig hän åt min kropp. Det känns bra, då känns allt bra. Visst tänker jag att han lika gärna kan tänka på någon annan för att ens få den att stå i närheten av mig.. men det känns så bra att tro på att det är mig han tänder på, så jag gör det.


  

Vi har det bra nu han och jag, på alla andra vis med.

Vi har det faktiskt helt jävla underbart ihop!

Jag är så otroligt lycklig.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards