Not OnTop

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2011

Suris.

Av notontop - 16 augusti 2011 10:56

Han kom hit sent igår, jag var så glad att se honom. Vi pratade och kramades, sen berättar han nästan stolt att han och exet ska ut byta tjänster. Jag blev ledsen, men det får jag inte bli, så jag dolde det bakom ilska. Han lät mig inte vara ifred och då blev jag bara mer arg. Jag behövde nog få smälta det där ifred, det slutade med att han hoppade upp på sin höga häst och frågade mig om jag verkligen tyckte om honom, och sa att jag hade konstigt sätt att visa det på. NEJ! NEJ NEJ NEJ!!! Det ÄR inte jag som gör fel, jag överreagerar, men det är han som är helt ute och cyklar.


Det blev så att han låg och sov, medans jag grät. Hatade mig själv mer än jag gjort på länge, och tänkte på om det fanns något sätt jag kunde ta livet av mig så han skulle slippa mig när han vaknade. Jag blev rädd för mina tankar och kröp in i hans famn, då vände han sig bort. Jag satte mig upp i sängen och grät och grät och grät. Jag minns inget annat förens jag vaknade i morse, bara tårar.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards