Not OnTop

Alla inlägg den 4 september 2011

Av notontop - 4 september 2011 19:06

Har nyss kommit hem efter, som min kollega så korrekt uttryckte det, monsterpasset. Det är 30h sen jag kramade min prins senast, jag har sedan dess kräkts lika många gånger som antalet timmar sömn jag fick inatt. 5. Vilket oxå är samma som antalet gånger jag ätit något, macka, middag, chips, kaffe, the med smörgås är vad som varit ner i mig och vänt.


Jag kom hem, gick in i köket och ställde handväskan på bordet, klädde av mig där jag stod och gick in i duschen. Dushade snabbt och satte mig sedan i soffan. Där sitter jag nu. Och där tänker jag sitta, i min nakenhet tills min prins kommer hit och jag kan få känna livet igen, bara att få känna hans kroppsvärme kommer vara himmelskt.


Tänker på om jag borde äta något. Jag borde nog det. Men jag orkar verkligen inte kräkas en gång till. Jag pallar inte det. Dricka något kanske. Nä. Sitter här.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards