Not OnTop

Alla inlägg den 16 september 2011

Av notontop - 16 september 2011 13:21

Jag tror jag skrev det förut, att jag borde älska mitt liv. Men allt jag vill älska är lite i obalans, jag är orolig för så många och inget känns riktigt rätt. I början av veckan blev jag ledsen på något rörande min prins, ni vet, och jag blev mer sårad än jag får bli så det är svårt att prata om. Samtidigt som jag varit ner på botten och ibbland varit tvungen att sätta mig ner i badrummet för jag är rädd att slå mig i handfatet/toastolen om jag svimmar, det har  inte varit lätt. Inte alls.


Igårkväll när jag spydde kändes det ändå bättre. Jag spydde bara en gång igår, och en gång dagen före. Framsteg. Fysiskt alltså.


Men jag är fortfarande nere, ledsen. Han var på vippen att ge upp igår 'ärligt talat så.. vet jag inte vad jag ska ta mig till längre' sa han alldeles förstörd och la sig i min famn. Jag bad honom att inte ge upp, han får inte gå sönder nu när allt annat är sönder, han får inte det det går inte. Vi pratade tills det kändes bättre och sedan älskade vi och somnade omslingrade.


Allt känns lite lättare idag, om än.. fortfarande jobbigt.

Jag ber om ursäkt för dåligt inlägg.. mest för min egen skull.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards