Not OnTop

Alla inlägg den 29 september 2011

Av notontop - 29 september 2011 23:32

Det gick käpprätt åt helvete! Helvete och fan och hans moster. JÄVLA SKIT. Jag spydde. Sedan har vi ikväll pratat om varför jag säger att jag inte duger åt mina föräldrar, jag tycker det är svårt att prata om och han tycker detsamma. Känner mig mest som en trasig hög utav en blivande människa..

Min prins ligger i min säng nu och spelar wordfeud. Jag skriver här, och tittar på sex and the city, jag gillar big. Det är så skönt med gamla välbekanta serier.. tryggt. Aja. Nu ska jag krypa ner i hans famn och sova skönt. Önskar jag kunde ta en kvällscigg, men jag vet att det är lika bra att låta bli.. gnatt..

Av notontop - 29 september 2011 20:43

Det sitter en matt tjej här nu. Hon har uppblåst mensmage, och hennes rygg värker. Långt ner i halsen smakar det surt utav något hon vet att hon helst gjorde sig av med. Den här tjejen väntar på sin fina pojkvän, som inte kommer dyka upp än på ett tag, men det känns skönt. Måste få ordning på den där äckliga kroppen som är hennes innan hon orkar vara normal.


Det funkade bra att äta ända till igår. Då blev det svårt, jag åt en gång istället för tre som jag gjort sedan ett tag. Det var en kamp att inte kräkas upp det, och idag har det funkat ännu sämre. Åt fil i morse, sedan.. bara fel. Ångrar mig. Grymt. Vill inte må såhär. Vill inte finnas. Vill att någon ska pausa mig, jag vill inte vara med förens allt ordnat sig. Jag önskar jag kunde krympa ihop och gömma mig i hans bröstficka och ligga där i fosterställning ett tag.

Ovido - Quiz & Flashcards