Not OnTop

Alla inlägg under oktober 2011

Av notontop - 25 oktober 2011 12:29

fortsatte väl i samma tecken som mitt inlägg ungefär. Han frågade om jag inte skulle prata med min familj, men jag vill inte det. Dom har väl nog med sitt.. jag är rädd att 'alla ska få veta' och att jag ska bli ännu mer utstirrad..

Av notontop - 24 oktober 2011 19:31

Jag önskar att min fina älskade prins hade någon att prata med. Det är ganska obegripligt för honom tror jag, ibland så mkt att han slår ifrån sig och glömmer av för att slippa. Jag vill berätta allt för honom, men jag vill inte få honom att krypa på knä för att allt är jobbigt, jag vill kunna berätta för honom hur han ska hjälpa mig, men det finns en annan del av mig som vill manipulera och ljuga tills han tror jag är normal.


Jag vill att han förstår att det inte går att bli frisk över en natt, att det är bättre att kräkas bara en gång om dagen än tre, och att det måste ta tid. Det skulle ta bort en del skam, jag vet att han tycker om mig men han blir så besviken om jag säger att jag kräks.


Jag hade fler funderingar när jag började skriva.. men minns dem inte nu. Blev trött, typ supertrött.  Skiter i det.

Av notontop - 24 oktober 2011 19:04

Jag är fast i bulimin. Jag kommer aldrig hitta ut. Frågan är hur länge jag klarar mig.


Har någon nåt tips på hur man ska komma ihåg att ta tabletter? Suck

Av notontop - 23 oktober 2011 17:51

Det känns som tabletterna är en bra ide, om inte annat så sover jag bättre. Hur stor del som faktiskt är effekt och hur stor del som är inbillning för att jag vill tro på det spelar ingen roll egentligen..


Jag har börjat säga till mig karl när jag känner mig överkörd, när han vill ha saker på sitt sätt, och tror att mina invändningar går att skratta åt. Även om det är skitsaker, som verkligen inte spelar någon roll, vore det kul om han någongång kunde gå min väg..


Anyhow idag fick jag kommentaren att det är sånt han hört förut, samma visa som han fått höra i alla år av sitt ex och att det inte känns så kul att få höra det igen. På något vis fick han det att låta som att det var mitt fel, eftersom jag var lika som hans ex. Kanske han kunde tänka att om ytterligare en har samma problem, kanske det är hans inställning som behöver justeras.. Jaja, vi får la se.

Av notontop - 22 oktober 2011 12:39

Fått i mig två koppar kaffe på förmiddagen. Blev just ensam, spydde. Det är så äckligt surt att spy upp bara kaffe. Dessutom helt jävla onödigt.. Suck.

Av notontop - 21 oktober 2011 13:51

Jag väger 77kg idag, funderar på om jag ska testa att sätta ett viktmål. Julafton, jag har så länge jag kan minnas hatat julafton, bara massa stress och presenter jag inte önskat mig samt ångest över att vilja ge bort den perfekta julklappen till hela feta släkten >_< Jag har i många år drömt om att iaf vara SNYGG på julafton. Om jag satte ett realistiskt mål, och nådde det så skulle jag kanske känna mig lite nöjd.


Samtidigt. Jag har aldrig hållt på med sånt, jag vet att det inte går att leva på diet, att äta normat och undvika hets.. Jag fixar inte det. Men jag skulle vilja försöka. Skulle ju vilja sätta målet 70kg och fasta mig fram till jul, men jag är inte stark nog. Eller? Ska jag sätta 74kg och stanna där som mål, och bara äta normalt och tappa långsamma säkra kilon? Eller så bara skiter jag i det.


Idag bestämde jag mig för att ge låtsas pillren ett försök igen. Neurokan och femal balans. Ska knapra dem som godis. Neurokanen ger ju direkt effekt, och femal balans om drygt en månad.. Jag är rätt övertygad om att jag sabbar mina hormoner, det är därför mensen är så fuckad, och det är därför jag har såna humörsvängningar. Kanske blir lättare att låta bli att hetsa iaf.. suck.


Tankar..någon?

Av notontop - 21 oktober 2011 12:42

Vi hade mysigt igår, det var en bra kväll.


Varje dag hoppas jag på att han ska ringa mig på lunchen. Idag gjorde han det. Men det slutade med att jag nu sitter och gråter. Över något så fånigt som att han säger att ett fraktbolag är HELT värdelösa, och att det är en sanning eftersom att han har sagt det. Det gör mig helt vansinnigt trasig, när han bara kör över en annan åsikt..

Av notontop - 18 oktober 2011 11:01

Satt med familjen. Pappa sa till min syster att hon var fet (vilket hon inte är). Mamma blev upprörd och pratade om sin arbetskamrat vars dotter fått anorexi i vuxen ålder och hur jobbigt det var. Min syster armbågade mig för att jag skulle skratta med när hon sa 'nä men om jag skulle ta å gå och kräkas kanske, bulimi va?' och skrattade.


Hade två gamla bekanta över på fika. Den ena kan inte sluta påpeka hur den andra gått upp några kilo, lagt på sig lite och fått lite hull. Jag ÖNSKAR jag var lika smal som henne. Hon är fin. Jag tycker inte man säger så. Det är väl ingen som vet vad hon har för problem.. :(


För det är ju ganska tydligt att inte ens min familj vet om mina problem. Fy fan vad det var jobbigt. Båda gångerna. Jag ringde min prins och grät mig tom efteråt, han ställde upp och fanns där.


Igår blev vi dock redigt osams. Jag tror det tär på oss att vi inte kan bo ihop. Jag vet inte hur länge till vi orkar. För att det ska funka krävs en rejäl ansträngning från mitt håll, det krävs att jag är stark och att jag klarar både att vara själv och att ställa upp. Jag orkar inte alltid det. Och som det är nu ser jag inget slut i tunneln, jag är rädd att vi går under.


Han låg trasig på min arm igår och sa 'vi kan göra det här så mycket bättre' och det är sant.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards