Not OnTop

Alla inlägg under oktober 2011

Av notontop - 13 oktober 2011 07:57

SÅ trött. Idag har jag massa saker att hinna med innan ett möte ikväll. Jag gav mig själv en timme nu på morgonen att äta och sitta vid datorn.


Igår på telefon sa jag till min prins att jag längtade efter honom, saknade och behövde honom. Behöver honom. Jag bad på mina bara knän om att han skulle ta hand om mig i tid ikväll, jag brukar inte vilja kräva det av honom, men jag känner verkligen att jag skulle behöva det. Oavsett hur det blir så känns det skönt att ha sagt att jag behöver honom, erkänt lixom.


Jag är för snurrig i huvudet så jag klarar inte av att skriva något riktigt.

Av notontop - 12 oktober 2011 13:24

Mår kass nu. Känner att jag utan tvekan skulle kunna gå ner mig rejält. Försöker omge mig med fina människor. Men det är så svårt att ta sig för det när man ligger i sängen och inte vill se världen utanför.. eller visa sig för den. Är bäst på att hitta på ursäkter på sms, fast jag egentligen borde hoppa av lycka när någon vill umgås med mig. Otacksamma jävel!

Av notontop - 10 oktober 2011 19:15

Haft ett telefonsamtal som hängt över mig som ett monster i flera veckor nu, ätit på mig inifrån. Ringde ikväll och kvinnan svarar "kan jag ringa upp dig om en stund" jag svarar att hon självklart kan göra det. Sedan dess har ångesten varit ett faktum.


Suck.

Av notontop - 10 oktober 2011 12:06

En utav tio anorektiker dör.

2-3 utav tio bulimiker dör.


Det är därför jag blir så rädd när jag känner trycket över bröstet när jag tar djupa andetag, när kroppsdelar domnar av eller när jag blir yr.

Men sedan tänker jag att jag inte är så illa däran, finns dom som både äter mer och spyr mer, jag klarar mig nog. Och så spyr jag.

Av notontop - 9 oktober 2011 17:58

Mår fortfarande som en överkörd grävling. Jag trodde jag skulle hitta mig själv efter dom där stegen, det är väl de där stegen som ÄR jag.

Magen känns likadant ändå. Jaja. Inget mer jag kan göra åt det. Min prins ringde och skulle kanske dyka upp med mat, det känns mest som en hotelse. Vi får väl se, jag orkar inte kriga idag, jag äter det han har med sig och så får det gå som det går.


--


Kom att tänka på i fredags. Vi gick på resturang. Från det att vi fick våra platser så kände jag inte igen mig. Han fick beställa och sköta allt prat, och när det började närma sig att maten skulle komma så försvann jag in i någon slags dimma. Jag slutade prata, jag stirrade på allt omkring mig och tyckte att allt verkade skrämmande. Det kändes som att alla i hela resturangen tittade på mig och tyckte jag var för fet att vara utomhus, och att jag borde hålla mig hemma och bara ha mysbyxor och baggy tröjor.


Tre gånger, tror jag det var, så tvingade han mig ut ur helveteshålet. Han tog tag om min haka och tvingade mig till ögonkontakt och sa 'jag älskar dig, tänk inte sånt nu' eller något liknande. Det var när han såg att jag var på väg att gråta.

Jag hatade mig själv hela tiden eftersom jag inte ens kan gå på resturang med min pojkvän!


Förstår ni? Tar han med mig på resturang som en gullig pojk, så får han detta som  tack. En tjej som krashar totalt och funderar på att stoppa fingrarna i värmeljusen bara för att det ska göra ont och hon får något annat att tänka på.

Av notontop - 9 oktober 2011 16:22

Precis kommit hem från långjobb. Igår åt jag ingenting, förens det bullades upp med chips på stället på kvällen. Folk var ju med så det gick inte att vräka i sig, men jag åt ändå mkt och kunde ju inte spy upp det.Idag har jag haft ont i magen hela dagen därför. Nu har jag bullat upp med två små dessertskålar med efterrätt, en kopp kaffe, the och mycket vitt bröd.Äta upp, städa undan, spy, dusha, sova.min kväll.

Av notontop - 7 oktober 2011 11:32

Idag mår jag rätt bra.

Jag ska köpa en cola senare, för det är det enda jag kan tänka på.


Men idag ägnar jag alla tankar åt att hata. Henne. Hon som inte tillför något bra någonstans i mitt liv, men som ändå finns där. Hon som jag enligt min karl inte får tänka något illa om, och bara det får det att kännas som att han väljer henne framför mig. Jag hatar hatar HATAR det, men det går inte att prata om med honom. Jag vet vad han känner och vart han står, och att det inte alltid är menat från honom så som det känns för mig, så det får vara. Men det vore kul om han kunde förstå min sida av det hela oxå..


Jaja, som sagt, det är en helt okej dag.

Av notontop - 6 oktober 2011 08:14

Jag antar att det här är en del i något mönster av mitt dåliga beteende. Just nu är jag bara matt och less, orkar inte äta och jag orkar ingenting. Vad kommer näst måntro?

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards