Not OnTop

Alla inlägg den 1 december 2011

Av notontop - 1 december 2011 10:37

Undra om dom räknar med hemmagjorda snickers

och vitchokladpannacotta när man säger det där.


Dom två sakerna skulle jag kunna äta tills jag spydde

på riktigt. Inte Mia-spyr utan på riktigt.


Nej men det är sant.

Man kan tugga och spotta.

Av notontop - 1 december 2011 09:55

Idag ska jag städa istället för att äta.

Vågen visade en okej siffra, men jag vet att det kunde varit bättre.

Satt på kaffepannan så jag ska dricka kaffe om jag blir sugen på något.

Då blir jag illamående och spyr, bra.

--

Jag brukar bara städa när han är med sitt ex.

Jag får komplex då eftersom hon var så pedantisk.

Och att min lägenhet just nu är så grymt skitig känns därför

både som en bra grej och en dålig grej.

Dom har inte träffats på jättelänge.

Av notontop - 1 december 2011 09:02

Jag behöll middagen igår och i morse på jobbet

var det en av tjejerna som ville dela på och bjuda

mig på chokladmousse. Man säger inte nej.



Skapa flashcards