Not OnTop

Alla inlägg den 2 december 2011

Av notontop - 2 december 2011 21:32

74,9 nu ikväll.

Jag åt ju ändå som ni läste frukost.

Jag fikade sedan, spydde.

Tog en macka till på eftermiddagen och behöll den

i flera timmar innan jag spydde upp de som fanns kvar av den.


Så jag har ätit och ändå visar vågen drömsiffror <3

Fantiserar om morgonvikten i morgon.

Tar jag sovmorgon blir den ännu bättre.


Undra om jag klarar av att motionera nu.

Det var ju helt otänkbart för några månader sen.

Jag bröt ju ihop när vi tog en promenad.

Vet fortfarande inte varför. Det hände flera gånger.


Å andra sidan var jag helt ur balans då.

Och det är jag inte nu. Kanske borde testa.

Fast nä. Jag är inte intresserad av kondition

eller att bygga muskler.

Vill inte sätta upp projekt som misslyckas.

Av notontop - 2 december 2011 13:47

Look in the mirror at your thighs.

-------

Jag vill ha vardag ihop med honom.

Jag vill inte sitta i min lägenhet och vänta på att han åker hem till sig

och gör det han ska och kommer hit och sover.


Jag vill vara hemma hos honom när han kommer hem från jobbet,

jag vill höra när han springer ut och eldar

och jag vill höra när han slår igen dörren till dushkabinen

istället för att sitta helt ensam och vänta på honom.


Jag saknar att bo hos honom. Det vore bra för mig och oss på alla vis.

Han vet att jag saknar det och han saknar mig oxå när han är hemma och fixar med huset.

Men vi vill inte driva iväg hans son. Jag vill inte ta den platsen.

Hon som skrämde iväg hans son.

--

Min prins deppade över det igår.

Istället för att spinna vidare på hur mkt jag oxå vill bo där nu påengång

vilket känns som farligt. Vi får lugna oss.

Så sa jag;
"Du behöver inte önska iväg honom, du kommer få sakna honom sen när han flyttar"

Det löser sig.

Av notontop - 2 december 2011 13:06

Köpte ett par jeans från cubus i strl l för ett tag sen.

Kunde knappt dra dem över höfterna dom satt som ett korvskinn.

Provade dem idag. De gick på och har haft dem hela förm och

de har inte besvärat mig det minsta. åh!


Jag gapar efter mer och fantiserar om en finfin klänning jag köpte till nyår ifjol

men som det gapade massor på vid dragkedjan i ryggen.

Ah well. Att kunna ha den på nyår är nog orealistiskt.

Men ATT kunna ha den ska jag. Fint med mål.

--

Äcklas utav att tänka på mig själv när min prins och jag började träffas.

14kg fetare. Fy!

Av notontop - 2 december 2011 08:30

Peppen!

Firar med att äta två knäckebröd till frukost.

Ska ut å köra en vän i bilen sedan, vill kanske inte tuppa av då.

Skapa flashcards