Not OnTop

Alla inlägg den 5 december 2011

Av notontop - 5 december 2011 13:15

Vill bara hänga mig över toalettkanten.

Får snart besök. Urk.

Av notontop - 5 december 2011 12:14

Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen med mig själv.

Jag har ont i magen. Det är väl hetsen igår som satt sig.

Det känns som att hjärtat slår genom huden och om jag tar

djupa andetag gör att det slutar slå en stund.


Jag har lite panik för jag råkade lova honom att äta ikväll.

Av notontop - 5 december 2011 11:21

Var det nog jag fick en släng utav igår.

Han låg bredvid och jag kände hur min hjärna började gå på högvarv.

Allt snurrade och jag såg skuggor överallt.

Jag bad honom om hjälp, att prata om något som gör mig glad.

Vad som helst.


Han visste inte vad han skulle prata om. Det som låg närmast var väl problem

så när han drog upp problem efter problem så kändes det bara värre.

Som att jag drunknade.


Jag visste att jag inte kunde be honom att sluta utan att i samma mening

be honom gå ut ur lägenheten och försvinna. Jag kände mig helt vansinnig.

Jag satte mig upp så han inte skulle kunna röra mig. Jag skakade av frustration.

Mantrat "det går över det går över" fungerade efter ett tag och jag la mig ner

på hans arm igen och visste att jag var tvungen att försöka förklara mig.

Det blev en fin kväll tillslut igen. Tack vare honom.

Huvudvärken kom som ett brev på posten efetr det där. Hu.

Skapa flashcards