Not OnTop

Alla inlägg den 11 december 2011

Av notontop - 11 december 2011 22:01

Vi båda gillar djur. vi vill båda skaffa en hund. vi har pratat om det länge och hela jag har blivit så lycklig av att tänka på det. Han kan bara tänka sig en enda ras, den enda ras som jag absolut inte kan tänka mig. den ras han och hans ex hade ihop. han tycker den hunden (som hon har nu) är perfekt och jag tror det är fel att skaffa hund med visioner om att den ska bli en kopia av den. men så är det oxå svartsjuka jag som spelar roll. jag har gråtit så många gånger när jag sett den hunden, det har betytt att hans ex varit in i det jag kallar mitt. det finns inte längre några positiva associationer till hunden. jag funderar vidare på om han vill återskapa det som de hade ihop och att jag ska bli en kopia av exet. Varför vill han inte rubba sig? Det finns liknande raser med samma egenskaper varför är de otänkbart? jag blir så osäker på allt. jag vill att vi skaffar hund ihop! :(

Av notontop - 11 december 2011 19:07

Svält. Hungrig. ät och spy då. gör inte älskling besviken. men han vill inte att jag ska va hungrig heller. ät lite. det blev hets på åtta mackor. är inte ensam o kan därför inte spy. ska jag äta godis med? Helvete heller. fetto. vad sugen jag är på choklad. hur fan får allt det här plats i mitt huvud? Det är synd om mig. jag får skylla mig själv som inte är snygg nog. vore jag smal vore allt enkelt.

Skapa flashcards