Not OnTop

Alla inlägg den 13 december 2011

Av notontop - 13 december 2011 23:50

Har jag hittat. borde fixa ny header.

Av notontop - 13 december 2011 23:44

Det är krig i mitt huvud mer än vanligt just nu. det kommer bli en jobbig och lång natt.

Av notontop - 13 december 2011 22:21

Känns som veckor sedan jag bloggade, kikade och såg att jag bloggat igår. sjukt. men det har inte hänt så mkt. han kom med mat igår, han såg såret och blev knäckt. frågade om jag skulle må bättre utan honom. sen frågade han om jag skulle kunna skärpa mig om han hotade att lämna mig. nej och nej. Kvällen gick bra. sen wordfeudade han i sängen tills jag nästan somnat. Då blev han jätte deppad över något ganska jobbigt och personligt men han la fram det så fel och jag tog illa upp och vi blev osams. Rätt så illa, han skrek och jag grät. fast vi vet båda att det ordnar sig, och klockan var mycket. vi la oss på varsin sida, sa jag älskar dig och somnade. vaknade omslingrade i morse. allt ok igen.

Skapa flashcards