Not OnTop

Alla inlägg den 17 december 2011

Av notontop - 17 december 2011 18:21

mådde riktigt illa ett tag på em när jag hade besök.

var så illa att jag funderade om jag skulle tuppa av

med henne här. Jag kände mig hemsk.

Men det var som vanligt efter att vi ätit.

Jag fattar det inte.

Slutar allt annat fungera för att magen ska

hinna ta upp så mkt som möjligt?
Eller var det bara att den var ovan att behöva behålla

något så den hamnade i chock?

Av notontop - 17 december 2011 16:54

Visade min fina våg i morse.

Hade som sagt besök idag, och efter hon åkt och jag spytt så visade vågen 72,5

det kändes helt ok.

70 till julafton skulle vara möjligt tänkte jag.

sen ringde min älskade, och frågade vad vi skulle äta till middag.


Vi kikade på supersixe vs superskinny igår

Jag sa att jag önskade att jag var lika liten som den smala tjejen

Han sa "ja men det är du ju, dumsnut"

hon vägde nåt med 40kg, och han tog tillbaka det.

Jag tror inte att det var fel att titta med honom,

men han blev nog rädd att det ska spåra ut.


Han har börjat fråga om vad jag väger, men jag vill inte säga

och att berätta hur mkt jag tappat senaste månaden är nog dumt.


Igår lyfte han upp mig, jag sprattlade och ville ner

men jag kunde inte riktigt kämpa emot.

Jag satt ovanför hans höfter och satt fast.

Jag sa att han skulle få sätta på mig så sedan, när jag blivit smal :P

Skapa flashcards