Not OnTop

Alla inlägg den 21 december 2011

Av notontop - 21 december 2011 15:26

Åh jävla hetsarn i mig som inte tänkte på det.

 

Av notontop - 21 december 2011 14:45

72,25kg (med kläder)

Drack en stor kopp te, och en hel halv rundel med knäckebröd

med både smör och ost på.

Spydde direkt jag svalt sista klunken te.

En twist på att kräkas när det kommer upp liite varmt te.

71,80kg (med kläder)

Det får mig att nästan vilja klä av mig bara för att väga mig.

För mina kläder brukar väga mellan 800 och 950g

Om jag har tur. Skulle jag kunna få se 70 på vågen nu.

Jag brukar ju trots allt alltid väga mig naken.

Men jag vet inte om jag orkar. Är lite matt.

Av notontop - 21 december 2011 14:08

Hetsarn i mig berättar att jag inte ätit och behållt något sedan måndagskväll. Hetsarn i mig påminner mig även om hur jag kan väga mindre genom att hetsa och spy, samtidigt som jag tror att min kropp får i sig något. Det var länge sedan jag drack te, kanske ska äta knäckebröd och dricka te. Då känner jag mig inte så himla äcklig och teet garanterar att jag spyr, jag tror vi kör på det. (7225)

Av notontop - 21 december 2011 08:39

Jag är delad i två, och har ingen aning om hur jag ser ut, det är ingen nyhet. En del dagar kan jag tycka att jag ser helt normal ut, och ibland ser jag ut som en badboll, att en till person lika stor som mig hänger som en ring runt magen på mig och gör så att det blir svårt att gå.


Men jag är nog livrädd att bli så stor som jag känner mig ibland. Att det lixom inte ska gå att dölja mina valkar, att få en mage som hänger ner över mina knän. Att få valkar på smalbenen eller veck på ryggen som jag måste få hjälp att tvätta. Jag är rädd att det ska synas på mig hur jag syndat gång efter annan och ätit sånt jag inte förtjänat.


Nu skäms jag för att skriva det här, eftersom jag vet (och inte vet) att jag redan är så stor at det syns. Ni ska veta att det här var ett jobbigt inlägg att skriva, väldigt jobbigt. Postar ändå.

Av notontop - 21 december 2011 08:25

Jaja, lite ner iaf. Det får duga.

Jag är glad åt några dagars ledighet from nu

till söndag. Och på söndag är jag glad åt

ob-tillägget, liksom på måndag.


Kanske. Igår när allt var som svartast såg allt ut som en

ond cirkel. Jag behöver pengar, så jag kan ha bil.

Men hade jag inte jobbet så behövde jag ingen bil.

Hade jag inget jobb blev jag utan pengar och vi kunde

kanske få tummen ur och flytta ihop.


Såg bara dåliga lösningar på allt. Hemska tankar fulla huvudet.

Inget kul. Nej, nu ska jag min vana trogen sova lite mer.

Så jag inte får för mig att äta något, hejhej.

Skapa flashcards