Not OnTop

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

Rädd att bli tjock.

Av notontop - 21 december 2011 08:39

Jag är delad i två, och har ingen aning om hur jag ser ut, det är ingen nyhet. En del dagar kan jag tycka att jag ser helt normal ut, och ibland ser jag ut som en badboll, att en till person lika stor som mig hänger som en ring runt magen på mig och gör så att det blir svårt att gå.


Men jag är nog livrädd att bli så stor som jag känner mig ibland. Att det lixom inte ska gå att dölja mina valkar, att få en mage som hänger ner över mina knän. Att få valkar på smalbenen eller veck på ryggen som jag måste få hjälp att tvätta. Jag är rädd att det ska synas på mig hur jag syndat gång efter annan och ätit sånt jag inte förtjänat.


Nu skäms jag för att skriva det här, eftersom jag vet (och inte vet) att jag redan är så stor at det syns. Ni ska veta att det här var ett jobbigt inlägg att skriva, väldigt jobbigt. Postar ändå.

 
 
H

H

28 december 2011 14:40

Jag känner igen mig i detta med att inte kunna göra en objektiv och varaktig bedömning av sin kroppsstrl. Jag kan gå från "OK, jag nöjer mig med den här kroppen" till "Jag är så äckligt tjock att jag inte kan gå utanför dörren" på mindre än en timme. Bulimi är en lurig sjukdom.

http://bullochjag.blogspot.com

notontop

28 december 2011 14:58

Ja det är hemskt! Tänk om man bara kunde veta! Läste i din blogg om mensen, jag väntar mig varje månad att den ska utebli, det är nog bara en tidsfråga. Den har blivit oregelbunden sjukt mkt och jag kan ändå inte tänka att det är bäst att jag skärper mig, för om mensen försvinner, skulle det kännas som ett bevis på att jag gör rätt. Fast det egentligen är helt fel.. :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards