Not OnTop

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av notontop - 3 januari 2012 21:19

Hittade just tränings delen på appen jag pratade om. vore. ju inte fel att hamna på minus på kalorier. noll är skönt men minus måste va bättre!! :) jag tänker ju inte gå på gym elr simma, aven omjag vill båda delarna. törs ju inte gå promenad för jag vill inte träffa folk.funderar seriöst på att köpa gång löp band fast. min ekonomi är lite körd .. problemet är bara att de måste handlas på affärer som inte finns här där jag bor, eller beställas och få levererad till dörren .. skulle vilja kunna hämta det på posten. när jag känner mig stark. någon liten stund.. jag är ju inte lat egentligen! förut brukade jag ta bilen och åka iväg för att promenera men nu är jag så paranoid och tror jag ska dö så jag törs inte.. åh . kvällen gar bättre än väntat :)

Av notontop - 3 januari 2012 14:03

grymtade han och smekte från min höft ner längs mitt lår när han klev upp i morse och jag gäspade och vred och sträckte på mig naken i sängen och täcket åkte av. Jag trodde på honom. Det var så spontant och otvunget. Han tyckte jag var sexig, han ville smeka mig.

Jag har tappat i vikt. Jag har känt av att jag tappat vikt, jag känner mig mycket mycket snyggare. Jag är mer säker, och det är nog en kombo av tappad vikt och nytt självförtroende som gjorde att jag fick höra den där glöden i hans röst.

Den där rösten han hade när vi nyss träffats, när det var en ung kvinna bredvid honom istället för hans ex. Nyhetens behag. Jag är fet och svullen idag. Men en annan dag ska jag tro på att jag faktiskt är normal, jag är på gränsen att ens kallas för mullig. Jag är ingen smal speta, jag är kraftigt byggd och har alltid arbetat med min kropp. Men jag har ingen mage längre. Mina ben är faktiskt snygga, jag har sett dem på kort. Mina bröst är lika stora som innan, och ser därför större ut. Fyfan vad jag är bra!!

Försöker peppa mig själv innan jag åker på jobbet.

Klarade av att inte svulla.

Skulle behöva mer pepp under kvällen. Någon som vet hur? tiiips?

Av notontop - 3 januari 2012 13:14

Han pratade en gång om att det är lättare för fula tjejer idag.

För det finns sätt att skapa sin egna stil och bli snygg och attraktiv ändå.

Förut hade alla lika kläder och det var svårt om man var ful.


Jag vet fortfarande inte vad han menar med ful. För mig är ful = fet.

Jag tycker att jag är ful, men det är bara för att jag är fet.

Jag tycker jag är jättefin, under allt fett!


Jag tycker inte att någon är ful för att hen har sneda tänder

hen kan vara snygg med sneda tänder.

Eller hen är snygg men ditt eller datt?

Vad är ful för vanliga mäniskor?

Av notontop - 3 januari 2012 10:52

Nu har jag landat ordentligt här hemma.

Jag vet att jag inte kommer träffa honom förens torsdag kväll.

Jag vägde inte mindre idag än igår, hetshelvete.


Jag ska jobba. Måste klara av det. Måste ha mat i mig.

Vill inte äta. Äter jag blir det för mkt och då spyr jag.

Då mår jag kanske lika ikväll som igår, minsta motgång känns enorm.


Jag sitter lungt och stilla. Klappar hunden som jag fått låna igen.

Men inuti mig. Det är krig. Jävla krig.

Jag borde köpa mig en stereo så jag slipper höra mig själv tänka..

Av notontop - 3 januari 2012 10:26

Tycker fortfarande inte att jag tänkte fel.

Jag överreagerade men det visste jag redan igår.

Jag försökte ta det lungt. Lyckades rätt bra.


Jag la mig i den andra sängen när vi skulle sova igår.

Han kröp ner i samma. Vet inte vad jag hade gjort annars.


Helt slutkörd idag. Hört folk prata om hets-bakis.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards