Not OnTop

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av notontop - 8 januari 2012 22:28

Nio kilo till sextio. nio steg. jag nöjer mig med fem. hur ska min kropp veta när jag är nöjd? När jag börjar äta kakor? Då väger jag snart nittio. åh.

Av notontop - 8 januari 2012 20:19

Och minus 2,2kg. måste nog berätta det för honom eftersom jag sagt att jag inte gått ner något efter jul. han hittade snöret hemma hos mig. det som jag band runt magen när jag bestämde mig för att bli smal. jag förklarade och han tyckte det var otäckt o då trodde han att det var sen i somras jag krympt så. när jag sa elfte november blev han knäckt. nu vill jag bli normal i fråga om ätning men jag fixar det inte själv. jag spyr inte efter mat nu iaf. det känns bra. och även om jag skriver i allt jag äter när jag är onyttig som idag hamnar jag under 900kcal och jag förstår att jag kan äta mer än så. jag har satt 63 till sommarn och ungarnas skolavslutning så det är ju ingen brådska.. jag längtar efter att se om jag törs visa mig i bikini i sommar :) inte badat på flera år och tyckt om det.. jag som egentligen ÄLSKAR att bada... sjukt :(

Av notontop - 8 januari 2012 17:43

Han motsatte sig totalt min ide om att köpa promenadband. antar att det är rätt. han hjälpte mig istället att se ut en runda hemma. åkte den i bilen nu.. tot 8km och han sa två eller tre gånger i veckan. Får se om jag törs gå själv eller om han får gå med. borde fixat om de är mörkt ute..

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards