Not OnTop

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av notontop - 10 januari 2012 22:00

Ordet har nämts på jobbet. det är inte så illa som det låter, förändringar i ledningen. på sin höjd kan jag tänka mig att det blir glapp imellan löningar. jag log ändå på insidan. vore gött att slippa jobba. träffa brukarna skulle jag kunna göra ändå. jag skulle få sova i hans kramar varje natt. åh denna SKIT. skitliv. skitjag.

Av notontop - 10 januari 2012 14:02

Garderoben börjar bli tom, och tvättkorgen är sedan länge överfull.

Det verkar inte spela någon roll hur mkt traderakläder jag köper.

De tar ändå alltid slut.

Just nu är det mest byxorna som är slut.

För att jag vill ha de som sitter tight NU.

Känns faktiskt rätt gött.

Byxor som jag inte kunde knäppa förut lixom <3


Men fortfarande, samma tvättångest.

Jag VILL INTE bära mina smutsiga kläder över hela gården

och riskera att möta en granne.

Jag har oxå lite svårt med det där när maskinerna är klara.

Att man måste gå dit en viss tid och så.. hu.


Jaja, är väl kanske bara att boka en tid.

Eller så gör jag som jag ibland gör.

Frågar mamma om jag får komma hem och tvätta.

Jag vet inte.. det känns så skämmigt.

Att ljuga om att det inte fanns någon tid.. >_<


Det gör ju henna absolut ingenting, hon blir glad ..

men ni fattar.

Av notontop - 10 januari 2012 13:28

Vaknat efter en tupplur.

Ställde klockan på tolv för att äta lunch

men klev inte upp förens ett.


Var såå hungrig.

Men istället för at duka fram allt jag ville ha

så kokade jag te och bredde två smörgåsar.

Satte mig vid tvn och det räckte för att jag skulle bli mätt.

(åt ett äpple med) och det känns såå sjukt.


Måste köpa magrare smör (tips på annat?)

och bättre hårdbröd. Typ finncrisp va?

huu.

Av notontop - 10 januari 2012 08:35

Jag har inte mkt annat att ge er numer känner jag.

Bara sjuka förvridna funderingar fram o tillbaka.


Igår åt jag totalt 1145kcal, och har idag nästan ett kg högre morgonvikt än igår.

Jag förstår inte. Eller egentligen gör jag kanske det. Godiset som jag åt och spydde.

Antagligen därför vågen jävlas idag, eller? Åh jag har ju ingen aning.

Frukost, kaffe, frukt, the&macka, frukt och middag. och godis före middan.

Det var vad jag åt igår. Jag vart aldrig hungrig, det var mest att jag såg godiset

som väckte suget igår, jag vet att det ska ner och vända nångång iaf, lika bra att få det överstökat.


Svårt att motivera mig att äta idag.

Försöker tänka på att det inte är någon brådska neråt längre.

Försöker tänka att det är spyan som gör vikten idag.

Försöker tänka.. rätt! Men det är så svårt.


Vad ska man äta? När jag blir sådär sugen så vill jag ha något att tugga på.

Frukt duger lixom inte. Typ mackor. Men.. det blir alltid fel om jag äter det.

Jag vill ha mermermer :(

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards