Not OnTop

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av notontop - 12 januari 2012 16:18

Jag väger tio kg mindre (ungefär) än vad jag gjorde den 11november.

Fyfan vad det gör mig stolt. Tills jag kommer på att jag gjort det på fel sätt

och att om jag inte vaktar mig så anfaller de där tio kilona mig igen.


Jag tänkte igår på hur det var förut. Jag HATADE mig själv.

Det gör jag fortfarande, men jag vet att det inte ska vara så.

Jag hatar mig själv lite mindre, och kan tänka positivt om mig ibland.

Jag gillar förbättringarna jag ser i spegeln.


Men förut, jag trodde att det var så det skulle vara.

Självhat var normalt. Jag kunde inte föreställa mig något annat.

Jag fejkade i början av vårt dejtande att jag var kittlig, så han inte

skulle känna allt mitt fett. Som att jag kunde lura någon att jag var smal??

Av notontop - 12 januari 2012 14:51

Jag blir så jäkla rädd när jag är ensam på kvällarna.

Det enda som hörs är min kurrande mage och min puls.

Jag är rädd för att somna utifall jag inte kommer vakna.

Jag är rädd att aldrig mer få prata med min älskade och

allt såntdär. Ni vet väl, antar jag. Hatar det!

Av notontop - 12 januari 2012 14:42

Känns faktiskt riktigt bra idag.

Har ätit frukost och lunch som tillsammans blivit tot 481kcal

känner mig tillfreds. Fikat på stan igår, och spyan inatt gav

uppgång på vågen i morse men det är ok, 79,1kg (+0,6)

Sköter mig idag så borde va bättre i morrn.


Att jag känner att jag tagit tag i mig själv beror på nåt annat

jag har en hel ica kasse med olästa tidningar, cosmo, veckorevyn och amelia

Prenumererar men det är mest en av mina vänner som läser, rätt dumt.

Så avslutade allihopa, och även medlemsskapet i en bokklubb som jag jämt

glömmer att avbeställa månadens bok ifrån. Känns gött.

Funderar faktiskt på om jag ska lägga pengarna jag spar på lokaltidningen istället.

Eller så spar jag bara pengarna, lika bra.. Dom går nog åt ändå!


Ont i huvudet, tror det är för att jag inte druckit något kaffe.

Åh vad det är SKÖNT när man känner något, och kan förstå varför..

Ang kaffet så trodde jag att det skulle bli svårast. Att dricka kaffe utan att fika.

Men det gick rätt bra att avvänja sig med det skööönt!


Huu. Hoppas ni andra har lite ork idag.

Av notontop - 12 januari 2012 06:56

Torsdag o allt känns mycket bättre tack o lov. han ringde när jag nyss kräkts igår och han hörde hur ledsen jag var. han har en så trasig tjej, han förtjänar bättre. undra om jag kan vara bättre ikväll när jag får vara hemma. hoppas det!

Ovido - Quiz & Flashcards