Not OnTop

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av notontop - 13 januari 2012 17:54

Det hugger i bröstet och jag vill bara gråta. dom kan vara här vilken minut som helst. kl sex. jo jag spydde. deppig ensam värdinna. hur tänkte han.. jag vill inte dö.

Av notontop - 13 januari 2012 16:45

Usch jag känner det nu. Ett obehagligt pirr i magen.

Och jag vet vad det beror på.


Min prins och jag är ledsna på varandra.

Det ska bli fest i lokalen ikväll, och han var den som bestämde dag.

Då blev det dubbelbokning och han kan inte komma förns framåt 22.

Man måste tydligen göra allt själv om de sk bli rätt. Känns riktigt pissigt faktiskt.

Och jag kan inte förstå hur sport kan vara viktigast, varje gång.


Dessutom vet jag hur det blir. Han blir arg.

Han har kommit sent så många gånger till fester.

Varit rädd för att vara med från början.

Och det har alltid slutat med att han blivit irriterad på 'fyllon'

som inte varit mer än berusade.


Han har mer än en gång sagt att det gått bättre om han vart med från början.

Och ändå.. nä. Jag ställer upp för honom. Utan att han ens frågade förra helgen

bestämde han att vi skulle grogga med hans bekanta, inte mig emot, men själva grejjen.

Jag fick vara nykter o chaufför.


Jag hatar när det känns såhär. Oavsett hur jag gör så blir det pissigt.

Jag kan inte säga att han kan låta bli att dyka upp.

Och jag är rädd för hur det blir om/när han dyker upp.


Vill inte måla upp honom som dålig. Alla kan väl göra missar, såklart.

Och jag vet hur han ställer upp för mig och Mia.

Men jag är ändå besviken. Vet inte egentligen om jag har rätt till det.

Hade jag vetat att det var med rätta hade jag varit arg.

Nu är jag bara nedstämd. Alkohol är säkert lösningen på det.


Nu till mitt andra problem. Ska jag spy magen tom, eller inte?

Dumt att dricka på tom mage. Men är den tom vet jag att jag inte har nåt däri..?
Suck. Om man bara hade fått vara normal.. :(

Av notontop - 13 januari 2012 08:23

Jag känner mig rätt så lugn. Men jag är rädd att det är inbillat lugn.

Tvunget lugn, jag MÅSTE vara lugn idag. Och ha en bra dag.


Petat i mig min frukost iaf. 3,5h till lunch. Vaad tusan ska jag göra till dess?
Det är ett av mina nya problem. Jag har en massa tid över.

När jag inte äter/spyr hela dagarna.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards