Not OnTop

Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Lika illa

Av notontop - 16 januari 2012 22:27

om inte lite värre när det är dag två på samma känsla.

jag känner mig oälskad, och undanskuffad.

jag vet att jag inte är värd att älska, men det känns falskt.

Att ligga i samma säng som någon och säga de tre orden

när det känns som att han inte vill ta i mig och

helst kanske inte ens vill se mig.


Jag tror på att det bara är en svacka. Han har mkt nu.

Men mest beror det på att jag varit för krävande.

Jag får väl ta mitt straff.


Spydde ikväll igen när han lämnade mig ensam efter maten.

Men jag har inte gått ner något på flera dagar, och det borde jag göra.

Fan oxå. Han får inte veta, han orkar inte veta.


Jag är ofta rädd för att dö nu. Det trycker ofta i mitt ena bröst

och jag hatar det. Skulle gå till grannen i morse och var tvungen att sätta mig på vägen och vila.

? sjukt.

värst av allt är ändå längtan efter mat. det står en bricka med bakverk här framför mig.

Jag skulle vilja äta upp dem allihop. Jag trodde jag skulle bli skyldig någon en tjänst

så jag slängde ihop lite extraordinära konstverk. Dom ser jättegoda ut. Skulle så gärna

äta hela bunten. Skölja ner dem med kaffe, äta ur den gamla chipspåsen sen nyår och dricka läsk.

Jag har kolasås med, skulle äta sked efter sked. sockersug.

Nej jag behöver inte socker. Jag behöver ingenting. Jag behöver låsas in.


(jag avslutar nu. för han pratar med mig. han låter glad.

han kommer ut ur wordfeud-koman. saknar allt bra ihop)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards