Not OnTop

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Som en fånig dröm.

Av notontop - 19 januari 2012 08:28

Vi sov här inatt, klev upp i morse och körde hem honom. Satt hemma hos honom tills han åkte till jobbet, sedan gjorde jag mina morgonsysslor och åkte hem igen. Det känns inte som att det är på riktigt att han varit här. Jag har svårt att ta in att han faktiskt sovit här, jag tänker att det finns inga spår av honom i min lägenhet. Men tänker jag efter så finns det väl det, mest småsaker, som att det står två pizza kartonger i köket, eller kanske att kakburken står framme sedan han fikade igår kväll, eventuellt oxå den tshirt jag tjyvat från honom för att den doftar som han och kan lugna mig ibland.

Jag minns när det blev officiellt att vi var ett par. Jag började genast lämna saker hos honom. Det var när jag trodde att vi steg för steg skulle flytta ihop. Jag lämnade kläder, hade ombyten både för att arbeta, vara vardags och att vara finklädd. Jag hade smink där och lämnade smycken, böcker och grejer lite här och där. Jag markerade revir. Han städar fortfarande undan allt sitt. Å andra sidan är ju han karl, vad ska han strö runt sig? Lämna klockan? Han har ju inte direkt smink och hans jobbkläder som är jeans och skjorta funkar ju för allt.

Hur som helst. Igår kände jag mig igen som hans slitochsläng docka. Som bara ska finnas där, inte kräva något och lyda och ställa upp. Det är väl inte fel, men jag vill ha annan uppmärksamhet än order oxå. Jag vet inte om han har det jobbigt med sina tankar om allt och det bara blir så kanske. När vi åt pizzan och efter, typ två timmar så bönade och bad jag om att han skulle prata med mig, att vi skulle kramas eller att vi bara skulle slå av tvn. Men nej, han tyckte jag var urdum (fast han sa inte så) och den mesta kontakten jag fick var när han bestämde att vi skulle åka till en i hans släkt och hälsa på? Bara å följa med lixom, jag grät och hatade hur allting var, men följde med. Hade ju ingen egentlig anledning till att inte vilja, tycker ju om dom! Men, det kändes så fånigt. hyssjad och undanknuffad, och sedan 'kom här nu! visa att jag fortfarande har kvar min tjej' typ så kändes det.. ska väl kanske va glad åt det, att han vill ha mig med :) 


Jag är förmodligen orättvis. Han menar mig inget illa.

Det blir bättre. Det måste bli bättre.

Hopp. Hopp. Hopp.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards