Not OnTop

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av notontop - 20 januari 2012 21:20

Nej jag är inte sugen på att försöka göra mig fin, jag är inte sugen på att dansa.

Inget sånt.

Jag är sugen på att vara sådär liite för full.

Sådär då jag vet att livet är helvete, men jag inte bryr mig.

När man kan sitta på golvet och le, tills man tippar och somnar, typ.


Saknar det ikväll.

Varför jag inte dricker mig riktigt full längre..?
Kontroll. Jag vill ha kontroll.

Vill inte råka visa någon hur äcklig och tjock jag är.


(nu låter jag ju som en nykter alkolist, men det är bara som det låter)

Av notontop - 20 januari 2012 20:50

Jag har hunnit med allt utom att stoppa undan den sista tvätten och att dricka min likör. Nu kommer han snart så ska sno på mig en tisha och ett par trosor. Mer än så blir det inte. Jag är ändå nöjd. Bara jag får tiiid med min prins ikväll. Tid som inte är han spelar wordfeud och jag sitter vid datorn, eller han tittar på tv och jag ligger i sängen. Och för allt i världen hoppas jag att han inte dyker upp med hämtmat :S

Av notontop - 20 januari 2012 19:35

Jag har kört bil hela dagen.

Sen jag kom hem har jag tvättat fem maskiner tvätt.

Nu ska jag diska. Kräkas. Duscha.

Avsluta med lite likör. En sort jag länge längtat efter

och som jag fick hjälp att inhandla på systemet.

Av notontop - 20 januari 2012 19:32

Något som svider just nu.

Hans son kallade sin pappa för ungkarl.

Hans dotter protesterade.

Han själv höll med om att han var det?


Ja han menar väl på att jag inte bor där

och att det därför kanske klassas som

ungkarlslya.. eller något.

Jag tyckte inte om det iaf.

Av notontop - 20 januari 2012 19:22

Jag har inte många vänner. Jag har stött bort de flesta.

På min ena hand kan jag räkna de jag umgås med.

De är så fina att jag inte tror de skulle ta avstånd.

Jag har varit deras axel att gråta mot när de haft problem

och jag tror inte de skulle undvika mig om de visste.


Han trycker ofta på att jag borde berätta för en utav mina väninnor.

Men jag vet vad hon gått igenom, jag vet hur skör hon är.

Hon ska inte behöva bära med jobbiga tankar.

Jag kan prata med henne om min skeva kroppsbild,

jag tror det är det bästa hon kan göra för mig utan att ta av sig själv.


Jag undrar ibland HUR det skulle vara att inte bli bjuden på godis

eller att inte behöva ljuga när jag inte orkar.

Jag längtar inte efter att tas bort från vänner på facebook

eller att se hur det tittas snett på mig på byn..

Nej.

Av notontop - 20 januari 2012 18:58

Suck. Sån jävla fettovecka.

Nästa vecka ska jag försöka isolera mig själv så mkt som det går.

Så jag får äta mina kontrollerade måltider. Få se vad en skötsam vecka kan generera.

En vecka som denna kan uppenbarligen generera nästan 2kg plus. Fyfan.

Nästan uppe i 70kg igen. Feeel håll. Jag har iof mått som en kossa

så är väl inte mer än rätt att jag ser mer ut som en oxå.

Ovido - Quiz & Flashcards