Not OnTop

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Absurt.

Av notontop - 23 januari 2012 14:56

På bloglovin blandas inlägg med matdagböcker på 100kcal om dagen med

smaktest på olika sorters choklad. Det känns så absurt.


På facebook skrev en av mina 'vänner' till en annan 'vän' grattis på födelsedagen snygging,

och jag blev jättedeppad. Det är ingen som kallar mig för snygging, inte ens på min födelsedag.


Idag har jag hetsat. Vägde mig, hetsade, spydde och vägde 0,1kg mindre än innan

så jag hoppas inte vågen attackerar mig i morgonbitti. Även fast inget spelar någon roll

före onsdag egentligen.


Å vet ni? Jag ska iväg å jobba ikväll. Sedan är jag ledig i åtta dagar. FYFAN vad jag älskar

den som lagt vårt schema nu. Jobbat som ett as iof några veckor. Men just nu känns det

som att det är värt det. En kväll tar jag mig väl igenom.

Det är dessutom ingen slötid idag när det är måndag. Jag har uppgifter hela kvällen.

Så hoppas på att det går smärtfritt. Sov till nio idag. Inte alltför länge så borde gå vägen

att somna ordentligt ikväll.


Snacka om att längta till i morgon. Startade min gladlista på spotify nu. Den är inte välanvänd.

Och tänkte röja upp lite efter hetsen o sminka mig pigg. Så kan jag åka uppåt till jobbet

och komma hem utan att påminnas om hur misslyckad jag är.


Jag skriver vad jag ätit idag.

Frukost; En dl lätttyougurt och 15g musli.

Mellis; Två clementiner.

Lunch; Två knäckebröd med smör och ost med en stor kopp te.

Hets: En tallrik mannagrynsgröt med socker på och vatten istället för mjölk (all mjölk gick åt i själva gröten) och två pepparkakor och en bondkaka (jag hade inte mer kakor annars hade det inte stoppat där) och 130g chips (allt som var kvar på påsen sedan nyår) ett glas cocacola och en kopp kaffe..

Well. Ingen monsterhets, men jag vet att jag gärna läser vad och hur mkt andra hetsar..?

Så jag kunde väl oxå dela med mig.

Önska mig en bra kväll nu så hoppas jag att jag får vara glad i morgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards