Not OnTop

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Hejhej!

Av notontop - 21 februari 2012 19:24

smsen idag fortsatte. Han skrev att det inte skulle vara jag som gör fel, utan att det är han som gör fel isf. Jag funderade om han på något magiskt sätt missat att jag har pojkvän, så jag skickade iväg ett sms till honom, har mest ignorerat både sms och samtal har inte velat svara. Men skickade iaf iväg "Jag tror varken jag eller min karl kan skriva under på det". Varken mer eller mindre skrev jag, till svar fick jag "jag vill bara att du ska veta att jag älskar dig" VAFAN?! Snubben verkar helt rubbad, HELT rubbad.


Min fina väninna ni vet, hon som jag funderar på att berätta för om mina matproblem var här och åt med mig och min prins ikväll. Jag hade gjort semlor som dom skulle äta till efterrätt, jag hade bestämt redan när vi började äta att jag skulle skylla på att jag var för mätt, och det funkade. Men mellan mat och semla så gick hon in i badrummet och gjorde spyljud, tyckte hon var rolig och skämtade om att hon gjorde plats för semlan.

Hur kan hon vara så aningslös?! Jag tvivlar inte på att hon skulle ställa upp för mig om hon visste, men hon tycker att ätstörda är knäppa i huvudet, och det är man väl. Och jag är glad åt att hon kan så lite om det hela men det är ändå jobbigt när hon skojjar så brutalt om något som.. äter upp mig inifrån. fan, ångest.


Jag är ensam nu några timmar och vet inte hur jag ska bete mig för att inte spy.

Jag har inte spytt på över två veckor. (tror jag) och vill inte.. jag vill inte!

Egentligen är det helt magiskt, fantastiskt och underbart! två veckor?!

Men jag har mest panik och är rädd för när jag ska förstöra det :P

 
 
ache

ache

21 februari 2012 22:08

hur gick det att vara själv? kram!

http://ourskinnylove.blogg.se

notontop

22 februari 2012 09:03

hejhej, lyckas inte kommentera på din blogg :/ är väl jag som är trasslig kanske.. det gick bra att vara själv, gömde mig bakom datorskärmen mest hela tiden :) och inte tänkt på att man kan använda kvarg att göra sås på, superbra ju!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards