Not OnTop

Direktlänk till inlägg 2 mars 2012

Skylla mig själv.

Av notontop - 2 mars 2012 09:56

Jag tänker att jag får skylla mig själv som inte gjorde en stor scen när han tafsade på mig på den där middagen med mitt jobb. Jag skulle ha skällt ut honom inför alla våra gemensamma bekanta och hans fru. Jag skäms för att jag inte gjorde det. Och jag skäms jättemkt för att jag kan gilla att han ger mig bekräftelse och vill åt min kropp. MEN det vet inte han att jag gör, jag har trots allt någon slags sinnesnärvaro och låter aldrig han veta det.


Jag vill skriva i ett sms att han kan dra åt helvete

jag vill skriva att han är för gammal för mig och att det är sjukt.

Ärligt så är han för gammal för mig, även om jag gillar äldre

så finns det inte en chans i havet att detta är seriöst.

Oavsett hur mkt han tror att han vill offra allt för att vara med mig

så måste väl en vuxen karl kunna skilja på att bara vara kåt?


Men jag tycker ju ändå om honom!
Han är en VÄN och jag vill bara att det ska vara som förut.

Jag vill att han ska förstå, utan att vi blir ovänner.

Vi har brukat kunna ha kul ihop, och jag hatar hur det blivit!


Min prins tycker som sagt att jag ska anmäla honom för ofredande

Men hur ska jag kunna göra det? Jag skällde ju inte ut honom när

han tog på mig och jag har ju svarat på hans sms ibland.

Det ÄR ofredande (eller nåt?!) och jag mår dåligt.

Men att ens hota med att anmäla känns.. ännu sämre.

Någon som vet någon som gjort något liknande?


Idag är jag iaf kattvakt och ska mysa med henne hela dagen

försöka dricka så lite som möjligt och hoppas på en bra vikt i morgon oxå!

Min prins ska bort ikväll och jag.. vet inte hur jag ska klara av det.

Kanske åker till familjen eller nåt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards