Not OnTop

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

Så blev det.

Av notontop - 3 mars 2012 21:20

Stått över toalettstolen ikväll

och hängt på handfatet och funderat

över hur fan jag är funtad.


Kalas ikväll. Jag bad min prins att följa med.

Han ville inte. Jag kunde väl räkna ut hur det skulle gå.

Känns dumt att berätta för honom att jag spytt igen.

Han kommer ta det som att det är hans fel.

Han hade kunnat förhindra det, men det är ju inte hans skyldighet.


Mamma stod och manade på mig vid kakorna så jag tog

en brownie, en negerboll och en kaka.

Jag hade kunnat gömt dom vid bordet, det vet jag.

Men jag åt dem. Och sedan en tårtbit.

Efter en hamburgare (utan pommes) till middag.

Så onödigt allting. Så jäkla onödigt.

------

Jag fick även ett par av mina gamla favorit byxor åter.

W28, och dom är specialdesignade och pyntade efter mina

dåvarande önskemål, jag älskade dom.

Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.

Fick på mig dom, men inte alls igen dom.

Ja såklart provade jag dem. Har w31 nu.

Well, jag kan ju ha alla andra jeans jag äger

så kanske bra med ett par smaljeans igen.

--------

Jag kan bara följa era bloggar via mobilen när jag är

hos pojkvännen. Tror inte mina kommentarer går fram då.

Men jag läser iaf. Och nu när jag åker iväg blir det oxå

bara att läsa via mobilen igen. Får se hur det blir med allt.


Ta hand om er.

 
 
Little J

Little J

4 mars 2012 16:24

Mm... Balans är viktigt. Det är svårt bara..
Vissa dagar känner jag mig lugn med vikten och att 50 är tillräckligt, att jag inte behöver stressa. Och vissa dagar så blir jag superstressad och vill droppa ner fort och massor..

Okej, bra! :P Man kan gå ner i vikt utan att fasta.. Eller svälta sig.. :) Men ja, jag får också panik ibland.. Ganska ofta x)
Mm.. För det känns så fel att skylla ifrån sig för det är ju ändå jag som gör/säger sakerna liksom. Men a..
Ja, jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig. Vet inte vad jag ska göra utan honom. Han är verkligen mitt allt. Min trygghet och klippa liksom.. <3
Okej.. Hur känns det då? Hur gammal är hans son?
Hur gammal är du förresten? :)
Ja, det kan jag tänka mig! :) Blir ett nytt steg i erat förhållande då med ju :) Har ni vart tillsammans länge? Vi skulle nog också skaffat varsitt ställe först, men a.. Vi fick göra de bakvänt istället.. Men är beredd att göra vad de än krävs för att vi ska fungera..
Skönt att du känner så, att de kommer bli ett nytt tryggt ställe och det kan nog vara bra att det blir en nystart iom att de inte finns spyminnen där eller så :)

http://Minimalistic.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards