Not OnTop

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av notontop - 9 mars 2012 19:21

Han förstår inte, ni förstår inte.


Det finns för många delar av mig.

Ingen kan förstå.. det går inte.


Sorterade igenom min sjuk-mapp.

Tog bort spybilder, ångestbilder.

Kändes bra.

Har bara kvar smala fina bilder.

Glada bilder.


Bilder. Drömmar. Det enda jag har

Av notontop - 9 mars 2012 19:21

Han förstår inte, ni förstår inte.


Det finns för många delar av mig.

Ingen kan förstå.. det går inte.


Sorterade igenom min sjuk-mapp.

Tog bort spybilder, ångestbilder.

Kändes bra.

Har bara kvar smala fina bilder.

Glada bilder.


Bilder. Drömmar. Det enda jag har

Av notontop - 9 mars 2012 14:36

Tänkte logga in här nu, och meddela att jag ger upp.

Att bloggen får dö, och gärna jag med.

Det är verkligen kaos i mitt huvud nu.


Jag är där igen, när jag helst av allt vill slippa vakna igen.

Där jag vill slänga mig i armarna på någon som hört det här förut.


Hade fått en så fin kommentar, och bestämde mig raskt för att kämpa

vidare även denna gång. Och hoppas jag orkar vinna igen.


Jag har verkligen ingen ork. Till någonting.


Åkte hem till mamma idag.. satt på en stol i köket och tittade på

när hon bakade bullar, kollade på morgonsoffan och drack te.

Som när man var liten.. det var fint. Bara vara.. jag fixar inget själv.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards