Not OnTop

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av notontop - 12 mars 2012 14:58

Det går sådär med allting idag.

Jag spydde igen efter frukost, det är väl som det är.


Haft sällskap hela dagen och har ätit 3 kakor.

Det känns som sjukt mkt, men det är kanske inte  det egentligen.

3 kakor lixom, man går inte under av det. ? (jo jag vet)


Jag har bestämt mig för att nu ett tag är det mindre viktigt

att det går 'bra' med sånt där. Att hålla igen, att inte spy.. osv osv.

Det är viktigare att vårda vårt förhållande. Om jag så ska fejka ångestfri.


Provade hålla igen igår. Inte säga något, inte fundera så mkt.

Han märkte ändå när det blev jobbigt och han förstod hur det stod till.

Men det var ändå en riktigt bra kväll.

Jag hjälpte tillochmed till när vi gjorde middag.


Känns som bara ett rörigt och tomt inlägg, förlåt för det.



Ovido - Quiz & Flashcards