Not OnTop

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av notontop - 14 mars 2012 17:39

Rev fram en gammal dagbok idag som var tom.

Skrev på framsidan "Om jag dör så vill jag att ni ska veta..."

och på första sidan "Om ni läser det här så har jag förlorat

mitt krig. FÖRLÅT. Jag älskar er och ni måste ta hand om varandra"


Hoppas jag får lite mer tid i livet och kan fylla ut lite mer än så.

Nån slags öppning till mitt hemliga, det som ingen vetat om.

Min prins vet, och vi har pratat om det och jag har skrivit ett brev

som ska hittas om jag dör. Så han ska slippa bära det ensam och

vara den som behöver berätta. Vill inte heller att han ska anklagas..


Frågan är väl vad jag ska skriva däri, men det ger sig väl.

Något mer än att bara kasta ordet ätstörd i ansiktet på dem..

Vill att de ska förstå vilken kamp det varit för min prins.

och hur mkt små saker de gjort betytt enormt mkt för mig.


Jag hoppas såklart jag blir fri den här skiten.

Och då kan jag själv gå tillbaka och läsa den en dag.

Men det törs jag inte ens drömma om längre

Är så rädd att det är försent.

Att mr. död står runt nästa hörn.

Av notontop - 14 mars 2012 13:24

I morse på jobbet, samma smärta igen.

Högt upp i magen, känns inte som halsbränna.

Mer krampaktigt i övre delen av magen. Mitten.

Jag har mens, men tror inte det har med det att göra.


Hade bara tio min kvar på jobbet. Var tvungen att ursäkta mig

inför kollegor. Jag var genomblöt i svett, frös och hade ONT.

Jag trodde att jag skulle svimma, det var hemskt. Igen.

Spelar ingen roll om jag böjer mig, vrider mig, står stilla, rör mig..

Samma outhärdliga smärta helahela tiden.

Jag satte mig vid köksbordet och tyckte det var svårt att andas

fick panik, och det blev ju inte lättare av det. Men det var bara

kanske 15sek som det var svårt.


Hade varit på toa på morgonen, så det är ju inte stopp.
Det var länge sen jag var gasig i magen, och har inte släppt några

värre fisar idag så var nog ingen sån som låg på lur.


Snälla ni. Som vet.. vad är det? Kan nån ge svar?
Är det så illa att jag spytt sönder mig?
Eller är det inget att ens fundera över?
Jag spyr ju inte så mkt.. i jämförelse med vissa lixom..


Jag är så rädd att det ska bli likadant igen. Det här var ju andra gången

på lite drygt ett dygn. Jag vill inte mer :/

Bara ge mig raka rör, erfarenheter? Någon som vet?

åh lås in mig.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards