Not OnTop

Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Har jag spytt sönder min mage?!

Av notontop - 14 mars 2012 13:24

I morse på jobbet, samma smärta igen.

Högt upp i magen, känns inte som halsbränna.

Mer krampaktigt i övre delen av magen. Mitten.

Jag har mens, men tror inte det har med det att göra.


Hade bara tio min kvar på jobbet. Var tvungen att ursäkta mig

inför kollegor. Jag var genomblöt i svett, frös och hade ONT.

Jag trodde att jag skulle svimma, det var hemskt. Igen.

Spelar ingen roll om jag böjer mig, vrider mig, står stilla, rör mig..

Samma outhärdliga smärta helahela tiden.

Jag satte mig vid köksbordet och tyckte det var svårt att andas

fick panik, och det blev ju inte lättare av det. Men det var bara

kanske 15sek som det var svårt.


Hade varit på toa på morgonen, så det är ju inte stopp.
Det var länge sen jag var gasig i magen, och har inte släppt några

värre fisar idag så var nog ingen sån som låg på lur.


Snälla ni. Som vet.. vad är det? Kan nån ge svar?
Är det så illa att jag spytt sönder mig?
Eller är det inget att ens fundera över?
Jag spyr ju inte så mkt.. i jämförelse med vissa lixom..


Jag är så rädd att det ska bli likadant igen. Det här var ju andra gången

på lite drygt ett dygn. Jag vill inte mer :/

Bara ge mig raka rör, erfarenheter? Någon som vet?

åh lås in mig.

 
 
saga

saga

14 mars 2012 13:50

Ett tips är ju att prata med en läkare...

http://dadooron-ron.blogspot.com

 
sofi

sofi

14 mars 2012 14:02

Just nu säljer jag vårens största trender i min blogg..

VIRKAD VÄST med fransar: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-virkad-vast-helt-ny-strl-xss.html

Och USA & UK vintagestyle Iphoneskal: http://beciell.blogg.se/2012/march/saljes-vintagestyle-usa-uk-iphoneskal-for.html

http://beciell.blogg.se

 
Teo

Teo

14 mars 2012 15:22

Jag har haft magkatarr i många år och det låter lite som det. Kan komma extra mycket om man spyr ofta då magsyran fräter

http://ladyborderline.bloggplatsen.se

 
ache

ache

16 mars 2012 01:38

låter verkligen som magkatarr, du borde verkligen uppsöka en läkare alt. gå till Apoteket och be om att få några tabletter som börjar på M (minns inte mer av namnet) som man tar i 10-30 dagar och gör susens för magen! om du säger att du har magkatarr så borde de veta vilka tabletter det är, rätt liten burk

http://ourskinnylove.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards