Not OnTop

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av notontop - 17 mars 2012 09:54

Det gick bra igår. Han kom tillbaka ganska direkt efter att jag postat inlägget igår.

Vi satt vid tvn en stund, å sen stirrade han på mig.

"Förresten. Var du på toa o var dum när jag var iväg?"

Jag sa att jag varit på väg, men att jag inte gjort det.

Han höll mig så hårt.

Jag vet inte än vad jag känner när han vaktar på mig sådär.
Men jag vet att det behövs..


Hade en pissig kväll. Jag var så stressad och nervös för idag.

Släktträff. Han verkar tänka följa med, det blir nog bra.

Men för att uttrycka det milt så hade jag panik igår.

Tillslut insåg jag själv vad dte handlade om och gick till sängs.

Lät honom vara lixom, åh jag är så sämst!


Nä nu ska tjockast i släkten dricka upp sin liter frukost och ge sig iväg.

Cvitamin, kaffe, te, dietdrink (ganska ok) och lite läsk.

Snacka om att strecha ut magen.

Ätit 2tsk keso med 1tsk psylliumfrön och 1tsk kanel.

Smakade fan och var nog ingen ide när jag dricker allt nu

men det kändes bra.. lugnade mig lite.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards