Not OnTop

Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Åldersskillnad och barnlängtan.

Av notontop - 19 mars 2012 14:47

Missförstå mig inte nu, jag vill egentligen inte alls ha barn.


Han har redan två barn, och vill inte ha några fler.

Jag har alltid sagt att jag inte vill ha egna barn.

Eventuellt adoptera / bli fosterförälder isf.


Men jag kan bli ledsen av allt jag går miste om.


Jag blir oxå illa till mods när han pratar om folk som de vore

misslyckade iom att de inte har fått några barn.


Skulle jag vilja bli förälder kan jag inte tänka mig någon som vore

bättre på alla sätt (förutom just åldersskillnaden) typ vad gäller

gener, uppfostran och good looks att dela föräldraskapet med.


Jag vet inte om jag kommer leva så längen till, låt oss leka med tanken.

Jag blir äldre och han tröttnar på mig. Det kommer inte finnas en suck

för någon annan karl att komma mig så nära som min prins gjort.

Jag kommer aldrig släppa någon så nära, bli så beroende av någon.

Ingen skulle komma i närheten av att betyda så mkt för mig som han gjort.

Så även om han nu dumpar mig, skulle jag heldre ha honom som far än

någon annan, vem som helst faktiskt. För jag vet vart jag har honom.

Jag vet vad han står för, han tar sitt ansvar och skulle aldrig behandla mig illa.

Oavsett vad så skulle han vara den perfekte att dela det med.


Men jag vill som sagt egentligen inte ha barn.

Var många år sedan jag bestämde mig för att aldrig tvinga ut någon

till den här hemska världen vi lever i.

Sen vet jag oxå att jag inte ens kan ta hand om mig själv.

Även om en bebis vore den perfekta anledningen att bli frisk känns det helt fel.


Men när han berättar om vänner som inte fått några barn.

och han tycker dom är misslyckade.

Han lider med dom verkligen. Att de inte fört sina gener vidare.

På riktigt gör det ont i honom att ens föreställa sig det.


Sen är jag helt övertygad att han och jag har bättre gener ihop än han och hans ex.

Jag är helt säker på att han och jag skulle vara ett awesome par att uppfostra en unge!

Vi skulle vara helt jävla perfekta som föräldrar! Jag tror på det. Så det är lite synd.


Svammel svammel. nu blir det jobb för mig.



 
 
amlikethis

amlikethis

19 mars 2012 15:29

Hur gammal är du?:)

http://www.aamomentlikethis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards