Not OnTop

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av notontop - 21 mars 2012 22:23

Har min prins här nu så blir bara att kika in och säga hej.

Det är en verkligt god kväll, allt känns fint!
Vikten i morgon låter jag bli att tänka på.

Kalas & fika ikväll igen, och champagne x/


Allt som jag i morse trodde skulle köra ihop sig och bli jättejobbigt

löste sig sådär fantastiskt som man inte ens vågar föreställa sig.

Min fabulösa väninna ställde upp som en ängel <3

--

Drack två glas champagne och känner mig lite lullig.

Jag som förut kunde dricka grogg efter grogg med sprit och knappt

känna något. haha :)

Av notontop - 21 mars 2012 11:34

Jag sa att jag kände mig tjock.

Han brottade ner mig i sängen och sa att jag aldrig varit tjock.

Jag hade varit mullig "och nu är du... mindre mullig"

Jag vet inte vad han menade med det.


Jag ser ju hur han ser på mig nu.

När jag klär av mig bredvid sängen innan vi lägger oss.

Han skyndar sig hoppa i säng för att få se på när jag klär av mig.


Han ler ofta för sig själv när han ser mig, och han tar i mig mkt oftare nu än förut.

Det händer tillochmed att jag får höra ett 'mmm' ibland eller att han inte kan låta bli

att ta ett fast grepp om min rumpa när han går förbi mig..


Nästan så jag måste tacka dom där flickorna som tagit över mitt inre :)

Jag gör det ju inte för hans skull, jag vill bara inte hata mig själv längre.

Att han tycker ännu mer om min kropp än innan är bara bonus.

Hans åsikt betyder såklart en hel del. Att han fortfarande ser mig som mullig

kändes lite jobbigt. Idealvikten för min längd är 60-63kg.
Får kanske sätta under 60 som mål.

Av notontop - 21 mars 2012 11:13

I morse -0,45 sedan igår. Jag var på kalas igårkväll.

Haha, det kan alltså inte vara en egentlig vikt..


Idag känns allt bara motigt. Som att det har kört ihop sig.

Allting samtidigt lixom, det är allting saker jag gillar.

Men det blir för jobbigt när det blir samtidigt.. x/

--

Mamma tryckte upp mig mot väggen igår i princip.

Frågade tjugo gånger HUR MYCKET jag har gått ner.

För mig själv tänkte jag 'över 20kg <3' men sa ingenting.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards