Not OnTop

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Jag är mindre mullig.

Av notontop - 21 mars 2012 11:34

Jag sa att jag kände mig tjock.

Han brottade ner mig i sängen och sa att jag aldrig varit tjock.

Jag hade varit mullig "och nu är du... mindre mullig"

Jag vet inte vad han menade med det.


Jag ser ju hur han ser på mig nu.

När jag klär av mig bredvid sängen innan vi lägger oss.

Han skyndar sig hoppa i säng för att få se på när jag klär av mig.


Han ler ofta för sig själv när han ser mig, och han tar i mig mkt oftare nu än förut.

Det händer tillochmed att jag får höra ett 'mmm' ibland eller att han inte kan låta bli

att ta ett fast grepp om min rumpa när han går förbi mig..


Nästan så jag måste tacka dom där flickorna som tagit över mitt inre :)

Jag gör det ju inte för hans skull, jag vill bara inte hata mig själv längre.

Att han tycker ännu mer om min kropp än innan är bara bonus.

Hans åsikt betyder såklart en hel del. Att han fortfarande ser mig som mullig

kändes lite jobbigt. Idealvikten för min längd är 60-63kg.
Får kanske sätta under 60 som mål.

 
 
ache

ache

21 mars 2012 13:08

sv; det var ju ett superbra tips, dock vet jag inte om alkohol är det bästa då både jag och hans far fuckat när vi druckit (polis och ambulans) så om han får våra gener så funkar det typ inte..

http://ourskinnylove.blogg.se

 
mary-kate

mary-kate

21 mars 2012 14:30

åh, jag vet verkligen hur du känner.
har precis tryckt i mig 800 g äpplen.........
men eller hur!!! love it :D

http://www.anademandsme.blogg.se

 
Little J

Little J

21 mars 2012 16:00

Det kanske var hans sätt att säga att du var smal utan att försöka trigga dig eller så? Svårt att veta med killar ;)

Okej.. Men typ exempel på sånt som du uppfattar som avvisande? För det verkar som jag har samma problem.. Eller pojken säger att det är i mitt huvud iaf och då får jag väl försöka tro på det också!

http://Minimalistic.blogg.se

 
Teo

Teo

21 mars 2012 20:43

Vilken tur för dig. Ju mer jag går ner i vikt ju mindre tar min kille i mig. Han säger att han inte gör det men jag märker det. Så, vad gör man egentligen. Går upp i vikt igen fast än man fortfarande lider av fetma och i så fall har dödlig fetma (har ju gått ner från 122,2 som jag vägde när vi blev tillsammans) eller låter man sig vara ensam i ett förhållande bara för att man ska få ett fysiskt hälsosamt liv?

http://ladyborderline.bloggplatsen.se

 
Missa

Missa

21 mars 2012 21:47

Kul att du gillade bilderna!

Åh, när man får såndär kommentar som "mm" eller att killen verkligen njuter av att ta tag i kroppen eller höfteerna, då blir man lite smickrad. Tror inte alls han menar att du är mullig på ett dåligt sett, han vil väl inte säga att du är benig heller för det kanske han inte gillar? Han verkar iaf uppskatta din kropp ;) har oxå märkt att min kille tar på mig mer och vill se på när man klär av sig osv.. skumt

kram

http://perfectlythin.webblogg.se

 
Ellinor

Ellinor

22 mars 2012 21:16

Jag kan inte fatta att han uttryckte sig så! Men som du skrev i ett inlägg nedan att han gillar att se dig klä av dig och sådär... det verkar ju som att han verkligen gillar din kropp. när han sa mullig menade han säkert mer att du inte är pinnsmal, och inte mullig så som man själv tänker och tolkar ordet. försök att bli nöjd med dig som du är nu, för om du går ner till 60 kommer du säkert inte tycka att det är tillräckligt i alla fall och vilja gå ner mer.

kramar

http://thewhitetrashbeautiful.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards