Not OnTop

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av notontop - 24 mars 2012 22:39

Vad är det och vad gör de? Det rycker i knyckfingrarna.. bara en.. eller två? min prins räddade mig ikväll. skakande satt jag i köket när han stekte ägg och gjorde smörgås till mig. skamset..

Av notontop - 24 mars 2012 18:26

är där igen.

ska till jobbet.

gränsen till att svimma.

pepsimax lär knappast hjälpa.


men jag tror inte på min kropp just nu.

jag drack 100kcal näringsdryck till frukost

och sedan hetsade jag. tänker inte ge den mer.


ååh vill spy.

vill berätta för alla.

kanske ska ringa min prins..

och vara den där jobbiga krävande tjejen igen.

Av notontop - 24 mars 2012 16:50

Döda mig.

Eller honom!
Han får inte skriva så!
Han kan inte skriva så!
Jävla idiot. Jävla idiot!


HAN KÄNNER INTE MIG - HAN KAN INTE ÄLSKA MIG.

Jag är UNG det är hela grejjen.

Och han tror att han måste tycka om mig därför.

Jag hatar det. Jag hatar honom.

Och han älskar mig. ?! suck.


Han skulle offra allt för mig.

Visst, och sen då?
Låt säga att jag skulle nappa på det.

Skulle vi nuppa så länge han orkade, men efter det?
Han skulle ju knappast våga gå med mig på stan. SKAM!

Jag skulle inte kunna städa eller laga mat åt honom.

Nuppa är det enda han skulle kunna få ut av ett förhållande med mig.

OCH JAG BLIR SÅ TRÖTT.


Vad jag skulle kunna få ut av ett förhållande med honom..?
Ingenting som jag inte redan har. hah.

Jag är SÅ JÄVLA GLAD ATT JAG HAR MIN KÄRLEK!


och väldigt frustrerad över hela den här grejjen.

Ok att man kan bli kåt på nån. Eller lite förtjust, kanske tom småkär.

Men fan heller att använda ordet ÄLSKA. DET GÖR MAN INTE.


Nä nu ska jag morra vidare.

Av notontop - 24 mars 2012 15:46

Är väl kanske egentligen fel forum att fråga efter det kanske i denna blogg

men jag tänkte prova. Jag äter ju ett mål om dagen då jag är ledig tillsammans

med min prins, och då måste det vara en riktig måltid och inte 'en sked keso' eller ett äpple.


Men vi har typ noll inspiration. Vi är småkinkiga båda två.

och har fastnat på typ fyra olika rätter som är det enda vi gör.

Varvar dem med varandra och hämtmat, det har blivit tråkigt.


Men jag tänkte.. skulle vilja gå med på nån sida där man kan hitta inspiration

och spara typ favoritrecept som man vill kika mer på sedan.

Någon som vet någon bra?


(spytt två ggr idag. en gång för jag var bakis och en gång

för att jag ätit ostkrokar. hetsat i mig kakor nu, och ätit

jordgubbar med kvarg och sukrin. suck, så dålig!)

Av notontop - 24 mars 2012 13:13

Trodde att det var helg. Att han inte kunde smsa. Att han var med sin fru.

Fick ett sms om att han mår dåligt över att inte veta hur han ska kunna få träffa mig.

Och en stund senare ett sms om att det är väl bara hans problem och att jag inte bryr mig.


Han vill få mig att tycka synd om honom.

Och det funkar.

Jag tycker ju om karlsloken, eller jag gjorde det förut iaf.

och jag vill inte vara orsak till att nån mår dåligt.


Men jag menar, hur mkt kan det(jag?) påverka honom?
Ärligt så verkar han vara småknäpp i skallen.

Vi har ju lixom inget ihop, inte kan han låta det påverka honom?
Det är väl bara som han säger för att jag ska bry mig.

Tänker inte bry mig.

Av notontop - 24 mars 2012 12:30

Ja nog blev det fylla allt. Jag vägde spritflaskan innan vi började dricka och igen idag och jag hade druckit 265g vodka igårkväll. Och det hade knappt rubbat mig förut, igår resulterade det i en tjej som hängde över toalettstolen och tyckte det var bra att vara där, somnade en sväng. Spydde, rev sönder halsen lite, och sedan kvicknade jag till igen och blev okej. Jag har ingen ångest idag, det känns ändå okej, jag ville ju ha en fylla så mission accomplished :)

Jag hade inte ätit någonting under dagen, inte så smart kanske. Jag skakade när vi åt middag och funderade på hur tusan jag skulle få i mig den lilla portion jag fått. Mådde illa och villa tuppa av redan då, hade nog inte förberett kroppen på alkohol om man säger så :)


Idag är jag lite småseg, men inte så bakis egentligen.

Råkade bestämma på fyllan med chefen att jag skulle jobba idag,

halvsmart sådär men jag behöver pengar. Blir nog bra =)


Hoppas ni har det ok!

Ovido - Quiz & Flashcards