Not OnTop

Direktlänk till inlägg 24 mars 2012

svag

Av notontop - 24 mars 2012 18:26

är där igen.

ska till jobbet.

gränsen till att svimma.

pepsimax lär knappast hjälpa.


men jag tror inte på min kropp just nu.

jag drack 100kcal näringsdryck till frukost

och sedan hetsade jag. tänker inte ge den mer.


ååh vill spy.

vill berätta för alla.

kanske ska ringa min prins..

och vara den där jobbiga krävande tjejen igen.

 
 
Nathalie

Nathalie

24 mars 2012 22:39

Förlåt för att jag inte svarat på dina kommentarer! Usch på mej.. Men ska svara på båda två nu :)

Sv 1: Ja du har nog rätt, man blir så stressad av att inte ha något bestämt och när man väl bestämmer sej för något så får man lite fokus i vardagen iallafall..

Havregrynsgröt äter jag mest för det är enklast, men grahamsgrynsgröt är rätt nyttigt också, dock lite mer kaloririk (115kcal/portion om man bara blandar grynen med vatten dvs) eller prova yoghurtgröt? Blanda havregryn med yoghurt dagen före och låt stå i kylen över natten, då behöver man inte ha något till. Ibland har jag 1tsk socker på för det är ju bara 15kcal och det är bättre än sylt för då har man oftast på mer och så slipper man sötningsmedlet i sylten (om man köper sån sylt) annars kan man blanda i frysta hallon/jordgubbar/blåbär i gröten när man kör den i mikron, fast jag tycker det är godast att göra i kastrull! Så gör man flera portioner så kan man steka dom dagen efter, jättegott! Typ som havrepannkakor haha :D

Sv 2: Nej usch, jag blir så jävla besviken när folk som man trodde 'gillade' en säger sånt där! Sen att dom bara vill skylla ifrån sej på någon annan för att lindra sitt samvete är ju en annan femma.. Ja han är ju ändå min stora kärlek och vi skulle ju gifta oss och skaffa barn så jag vill ju bara det bästa för honom :) Men det är svårt, vart går gränsen för kompis/mer då, det blir ju lite konstigt med tanke på att vi bott ihop och varit förlovad förut.. Aawh vad gullig du är! <3

Jobbigt med den dära gifta mannen! Vad håller han på med, kan man undra..?! Killar/män är så svåra att förstå sej på, vi tjejer ska ju vara såå komplicerade men killar är fan värre..! Hehe xD

Jag har ica's app och där kan man kika på massa recept och spara dem! Det finns en hel del bra recept. Men googla på typ matlagningsbloggar? De brukar ha en massa inspiration, men kanske inte så nyttiga recept.. Men googla på typ 'nyttiga recept'? Haha den enklaste vägen är ofta den bästa ;) Så kan du kopiera dem och spara på datorn? :P <3

Jag är också sugen på att supa, haha! Låter lite töntigt men det är ju inte så man menar direkt. Men det är skönt att släppa lite på alla de jobbiga tankarna. Dock så jobbar jag varenda helg typ.

Ha en fin helg fina du! Kramar<3

http://thinforinfinity.blogg.se/skyddad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards