Not OnTop

Alla inlägg den 25 mars 2012

Av notontop - 25 mars 2012 22:36

Inte vägt så här mkt på över en månad. men vad trodde jag? Betett mig som en gris FAAN! det är kvällsvikt och har ätit pizza. ligger i sängen och mår skit nu. hur tusan ska jag kunna kompensera för denna helg?! ;‘‘( fasta till vågen visar 63... nej min prins skulle inte gå med på det och min kropp skulle lägga av.. då kan jag inte ta hand om mina djur och inte jobba. suck. nä godnatt på er <3

Av notontop - 25 mars 2012 16:41

Känner mig fet, väger massor.

Hemma efter jobbet nu, det var tungt att jobba 'dagen efter'

speciellt när det var oplanerat egentligen.

Skönt att veta att jag ökat på timmarna iaf

och jag har gjort ett bra jobb idag :)


Nu hoppas jag bara jag slipper pizza ikväll. Har föraningar på det.

Och att jag får köra igång nästa vecka med många bra dagar.

Det behövs lixom.. kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards