Not OnTop

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av notontop - 26 mars 2012 21:39

Jag kommer aldrig bli smal. men jag kastar bort varenda dag i den drömmen. drömmen som kommer döda mig.

Av notontop - 26 mars 2012 18:22

Pengarna är nästan slut redan direkt efter räkninganra är betalda.

Jag har idag tömt 'spargrisen' och för de pengarna köpt

ÅTTA flaskor pepsi max och fyra paket med mina cigaretter (hade två hemma).

Det ska räcka till nästa löning hoppas jag. For runt som en dåre och handlade

i olika affärer och smög in i kofferten på bilen, så sjukt knäpp!


Vill inte röra av de pengarna som sitter kvar på kontot till sånt.

Sånt som är onödigt, men ändå är det enda jag behöver. (?!)


Mina hästar behöver skos och bilen måste tankas två gånger / månad.

Bara där är det 2500:- som måste trollas fram. Kommer det någon oväntad utgift

den här månaden så spricker allting, det går helt enkelt inte.

Jag har lite skulder att driva in, och i värsta fall 3500 på sparkontot.

Jag överlever ju, men det känns fan inte roligt.

--

Mia. Hon säger åt mig att jag inte är bra nog på att svälta, att det inte funkar för mig.

Jag har ändå gått ner i snitt 0,5kg i veckan sedan jul och då på att svälta och inte spy.

Före jul tappade jag 8kg på 6veckor med att spy, siffrorna är bättre, men jag vet inte.

Hade känningar i natt igen i magen, av det som kanske är katarr (?) Inte så lockande.


Mia säger oxå åt mig att jag ska bråka mer med min prins om maten.

Hon säger att han måste sluta tvinga i mig middag.

Fast jag vet att det förmodligen är just det som håller mig vid liv.

Det är lite krig i mig, jag är på gränsen att kriga med honom oxå.

Det får inte bli så. Han gör allt för mig, jag vet det.

Det finns inget att kriga om, jag är så jävla dum.

-

'fastat' idag.

drack en dietdrink på em dock.

för att vara säker på att kunna köra bilen med lillasyster i.

kriget nu handlar om att undvika middag, vilket kommer skita sig.

--

Av notontop - 26 mars 2012 11:24

 
Av notontop - 26 mars 2012 10:41

Vågen slog mig så hårt i ansiktet igår.
Jag hade förtjänat det, men det gjorde ändå ont.


Jag klarade inte av att dölja den direkta ångesten utan HAN märkte.

Han fick ur mig min vikt, jag har inte berättat för honom på länge.

Jag sa hur mkt mer jag vägde än i fredags, och han sa "Vad bra!"

Jag grät. Jag berättade vad jag vägde, och skämdes.

Jag kröp ner i sängen helt trasig, och han kom efter.

Jag bad honom vrida tvn så han kunde stanna i sängen

och pilla mig på ryggen tills jag somnade. Vilket han gjorde <3


65,2 i morse.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards