Not OnTop

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Fight.

Av notontop - 26 mars 2012 18:22

Pengarna är nästan slut redan direkt efter räkninganra är betalda.

Jag har idag tömt 'spargrisen' och för de pengarna köpt

ÅTTA flaskor pepsi max och fyra paket med mina cigaretter (hade två hemma).

Det ska räcka till nästa löning hoppas jag. For runt som en dåre och handlade

i olika affärer och smög in i kofferten på bilen, så sjukt knäpp!


Vill inte röra av de pengarna som sitter kvar på kontot till sånt.

Sånt som är onödigt, men ändå är det enda jag behöver. (?!)


Mina hästar behöver skos och bilen måste tankas två gånger / månad.

Bara där är det 2500:- som måste trollas fram. Kommer det någon oväntad utgift

den här månaden så spricker allting, det går helt enkelt inte.

Jag har lite skulder att driva in, och i värsta fall 3500 på sparkontot.

Jag överlever ju, men det känns fan inte roligt.

--

Mia. Hon säger åt mig att jag inte är bra nog på att svälta, att det inte funkar för mig.

Jag har ändå gått ner i snitt 0,5kg i veckan sedan jul och då på att svälta och inte spy.

Före jul tappade jag 8kg på 6veckor med att spy, siffrorna är bättre, men jag vet inte.

Hade känningar i natt igen i magen, av det som kanske är katarr (?) Inte så lockande.


Mia säger oxå åt mig att jag ska bråka mer med min prins om maten.

Hon säger att han måste sluta tvinga i mig middag.

Fast jag vet att det förmodligen är just det som håller mig vid liv.

Det är lite krig i mig, jag är på gränsen att kriga med honom oxå.

Det får inte bli så. Han gör allt för mig, jag vet det.

Det finns inget att kriga om, jag är så jävla dum.

-

'fastat' idag.

drack en dietdrink på em dock.

för att vara säker på att kunna köra bilen med lillasyster i.

kriget nu handlar om att undvika middag, vilket kommer skita sig.

 
 
hanna

hanna

26 mars 2012 20:48

sv: Jo, man kan ju censurera men det känns så tråkigt på ett sätt. Får se hur det blir! Kram.

http://skinnythoughts.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Ovido - Quiz & Flashcards