Not OnTop

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

God morgon?

Av notontop - 28 mars 2012 08:44

Det känns hyffsat. 64,95kg på vågen i morse.

Tänker på vad den hade kunnat visa om jag skött mig igår..


Förlåt att jag inte svarar på kommentarer, jag ska göra det

kanske i morgon? För idag hinner jag inte.

Ska iväg.. igen.. och kommer inte undan utelunch.

Dom tänkte satsa på frasses. Hamburgare el pizza, suck.

Skulle kunna äta sallad, men det skulle få dem att förstå.

Skulle JAG välja sallad skulle det om något väcka misstankar..

och det vill jag inte. och jobbar ikväll.


Hade tänkt ta fram min cykel idag, men jag är för klen att få ner

den från vinterförvaringen. Annars hade en timmes cykling innan

gjort att allt kännts mkt bättre.


Funderar på att skippa dietdrinkfrukosten.. men jag är så rädd att

rasa när jag kör bil med folk i, det vore hemskt, så dricker den nog ändå.


Som sagt, i morgon ska jag svara till er snälla fina flickor.. <3

hoppas ni får en bra dag!

 
 
Nathalie

Nathalie

28 mars 2012 13:01

Sv: Ja det är så svårt, men man tar ju allt fel jämt, fast man tycker ju att när någon VET om ens 'problem' så borde de inte uttrycka sej så klumpigt, men ingen är ju mer än människa..

Nej jag tror inte det, ingen skyddad blogg finns på blogglovin om jag inte har fel?

Hihi jag skriver rätt mycket ibland!

Alla gillar olika, huvudsaken är att man hittar något som funkar för en själv! Synd att gröt inte funkade, det går ju fort och är enkelt, men det finns tusentals andra bra saker att äta :) Haha sylt är typ som lös marmelad tycker jag, blä.. Men man kan värma bär i micron och mosa ihop det, jättegott! :)

Ja det är så satans svårt :( Han vill ju bara ha tillbaka mej och jag känner mej inte redo för det, om det ens kommer hända, samtidigt så vill jag ju finnas där för han behöver verkligen det, hans föräldrar suger ju.. och jag älskar ju honom fortfarande och vill att han ska ha det bra. Jag vill inte tänka så mycket på det, vill inte säga 'aldrig att vi blir tillsammans igen' men vill heller inte säga 'ja klart vi blir tillsammans, ge det lite tid bara'. Jag ska försöka ge det tid och verkligen känna efter, för jag vill inte börja träffas och sen 'nejdu jag ångrar mej'. Vi får se om ett tag hur det känns helt enkelt. Men det är svårt att bara vänta på att nånting ska kännas rätt, speciellt med mitt kontrollbehov, men jag måste ha tålamod!

Ja vissa killar/män är sådär, jag har träffat på liknande, inte lika på som han är på dej dock, tur för mej! Men jag bara sa ifrån och ignorerade så mycket som möjligt och tillslut blev han förbannad och sa massa fula saker.. Men sen har han inte hört av sej, så allt det han sa var så värt att höra hah xD

Ja den är jättebra! Men det finns ju typ såna där recept som man kan samla på så får man en pärm och varje månad kommer det olika recept hem i brevlådan. Fast det kostar ju, att leta reda på recept själv är gratis.. ^^ Haha ja vilken bra idé, gud vad roligt egentligen! Så kan man bara ta sånt som man tycker om också! Hihi :D

Ååh vad jag blev sugen på att cykla nu, önskar att jag orkade laga mitt punka.. x)

Ha en fin dag! Kram<3

http://thinforinfinity.blogg.se/skyddad

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards