Not OnTop

Alla inlägg under mars 2012

Av notontop - 8 mars 2012 11:30

Jag spydde såklart i morse innan jag åkte iväg och gjorde mina morgonsysslor.

Kom nyss hem, och började om med denna dagen. Tog ny startvikt

och kokar kaffe & te vatten, och ska äta keso. Gör om - gör rätt!



Av notontop - 8 mars 2012 09:28

Sparkar igång denna dagen med en överätning.

Funderar just nu på att kräkas eller inte.


Vikten idag var +0,2kg,

inget konstigt med tanke på middagen igår.

Av notontop - 7 mars 2012 18:05

Nu sitter jag i soffan igen, och surar, medans han lagar mat.

Han kom hit och vi var så glada och busade och kramades.

Sen gick vi in i köket och han stängde persiennerna.

Jag öppnade. Han stängde. Jag öppnade. Han blev asless.


Jag kände mig överkörd. Att det för honom var helt otänkbart att

ens tänka sig ha persiennerna öppna. Och att jag förmodligen

bara ville det för att jävlas med honom.


Jag HATAR när han får mig att känna så.

Som en betydelselös jävla idiot parasit.

Av notontop - 7 mars 2012 17:15

och det känns precis likadant.


Jag provar kläderna jag hade när vi sågs första gången.

En lång klänning. Den sitter lika nu som den gjorde då.

Det är helt jäkla omöjligt.


Jag levde i förnekelse då och såg inte hur fet jag var.

Samtidigt kan jag inte riktigt se att jag blivit mindre.


HATAR att inte veta hur jag ser ut.

Av notontop - 7 mars 2012 16:15

Jag känner mig så ofräch. Äcklig och vidrig.

Kan inte få bort känslan av att vara.. blää.



Av notontop - 7 mars 2012 14:27

Jag vill inte mer.

Skulle seriöst heldre flytta än att behöva ringa vaktmästaren

och be om hjälp med badrummet. SÅ ÄCKLIGT!


Idag när jag plockade bort röret under handfatet så såg jag

små kryp som klättrade runt hålet i golvet. BLÄÄÄÄÄÄ.


hällt kokande vatten, bikarbonat och ättika.

googlade och läste att de trivdes i våta miljöer

och att vinäger kunde få dem på flykt.


well värt ett försök.

vill inte.

Av notontop - 7 mars 2012 11:45

Åh när han kom till mig sent igårkväll.. när han satte sig i soffan och höll om mig. Tårarna började rinna okontrollerat och jag kunde inte sätta ord på varför. De rann fortfarande när han somnade och min kudde har nog aldrig varit så blöt.


Jag älskar honom och det var så SKÖNT att få känna hans trygga famn.


Det har verkligen hänt jobbiga saker de senaste dagarna på jobbet, jag har fått reda på saker om människor som kommer innebära stora förändringar, så rejält makabra förändringar. Som kommer påverka oss alla, vi kommer komma ut på andra sidan igen ännu starkare såklart, men det kommer bli jobbigt, kämpigt och drygt där ett tag.


Men på jobbet, i min roll. Kan jag inte visa det här.

Då måste jag vara stark. Det var nog 48h tårar som kom igårkväll/natt.

w28

Av notontop - 6 mars 2012 20:17

Jag fick igen jeansen. Bara jag drog dem över höftbenen dvs.

Kändes ju rätt bra, att det var mina kvinnoben som stoppade.

Såklart hade jag ju världens största fläskhängsmage ovanför oxå.

Men ändå. Funderar nästan på att visa er, men vet inte..


Ser ju sjukt knäppt ut när dom är en halvmeter för korta och jättevida i benen.

Å andra sidan ser det ut som glappet mellan låren är enormt.

sen ska jag väl värna anonymiteten oxå.. x( blää.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards