Not OnTop

Alla inlägg under mars 2012

Av notontop - 6 mars 2012 19:38

Sitter o kollar på bilder från i sommras och blir så jäkla förbannad.

Min familj hade släktträff, typ. Ett gäng på ena sidan släkten som träffades

och hade fest ihop, mamma o pappa bor stort så de sov där hela gänget.

Skitkul.


Alla jävlar har med sina respektive. De presenterar sin 'nya' och man ska

acceptera, tycka om och introducera person efter person i släkten.

Alla tar det som självklart, det är vad som förväntas av mig.

Ta de nya under vingarna och hjälpa dem skratta på rätt plats.. osv


Själv fick jag gå undan flera gånger för att i onykterhetens namn

gråtande sakna min älskade älskade prins. Han som varit min längre än vad

någon av de här haft sina respektive.. Det är bara så sjukt fel!

Han är äldre, och vi  förstår att det kan vara svårt att tänka på oss som ett par.

Till en början. Vi hade väl inte tänkt råhångla framför allihopa?!

Vi tjänar ju ingenting på att kasta det i ansiktet på folk!


Han är otroligt socialt begåvad, och de flesta känner honom sedan innan.

Han är en sådan som är lätt att tycka om, och han kan föra sig.

åh vad det gör mig ledsen. att han inte kan få vara min "plus en" någon gång.


Blir så jävla trött. På dem. Hela släkten. Vill slå dem. Aldrig mer prata med dom.

Deras perfekta fasad som spricker hela tiden. Jag orkar inte!

Åh, nu gråter jag oxå. Men nog tusan är det här galet!?
Jag vill aldrig mer behöva ställa upp på det.

Önskar att jag aldrig mer behövde hitta mig själv på liknande platser

utan honom. Åh vad jag önskar att det aldrig mer blir så!


# Kalaset i helgen som slutade med kaos

# En hyfsat nära släkting har lämnat jordelivet

nu i dagarna när jag varit bortrest.

Och jag önskar att min prins kunde vara accepterad

som min trygga axel under begravningen.

Men det känns olämpligt att börja där.


Skitliv. Skitliv!!

Men jag lever ju iaf.

Jag som inte ens tar till vara på det?!

Då vet jag hur den här kvällen blir.

Tre timmar kvar av ensamhetsgråt.

Jag behöver hopp.

Av notontop - 6 mars 2012 17:57

Någon mer som visste och kunde stötta mig lika bra som min prins.

Jag tror ingen kan lika bra som han. Men det vore skönt.

Att vara så slutkörd som jag är nu, och ha någon annan oxå.

Att det inte alltid skulle behöva vara så att han får dra upp mig.


Jag tänker på min väninna. Om jag skulle bjuda hit henne nu.

Se mig i såhär stökigt tillstånd. Redan där stoppar jag ens tanken på det.

--

Jag funderar oxå på om det är såhär det ska vara nu.

Att jag ska bli tvungen att förlika mig med det här.

Minimalt med kcal hela tiden, kämpa hela tiden.

Misslyckas, äta, spy. Fortsätta med minimalt..?
Det kan aldrig funka i längden.

Av notontop - 6 mars 2012 17:04

Hemma nu, men är för matt för att svara på kommentarer o dyl, förlåt mig.


Fyra timmars bilkörning ensam idag. Var in på affärn innan, tyvärr.

Älskar plopp. Köpte en sån där smal - lång plopp.

Hade velat köpa mer, som jag gjorde förut.


Men jag tänkte att då spyr jag bara, och jag köpte bara en.

Tänkte att det skulle vara okej. Är jag dum eller?


När jag ätit sista biten tänkte jag 'nästa p-plats stannar jag o spyr'

Tyvärr kom det alldeles då en p-plats och jag hann inte argumentera

mer med mig själv, vet inte om det hade hjälpt.


Stannade, plockade fram tandborsten.. och ni kan resten.

Tom och meningslös satte jag mig i bilen, vetande om den lååånga

vägen hem jag hade kvar att hata mig själv.


Fan!

65,8kg iaf när jag kom hem.

Känns bra det då iaf. Även om det var en spyvikt.

Av notontop - 5 mars 2012 19:43

Med mig är allt bra. jag känner mig bade trygg i min roll och stolt över min prestation som anställd. Men det är väldig mycket stök runt oss och det har inte funnits plats åt att hetsa svälta ljuga och sånt och det är skönt samtidigt som det är jobbigt att se någon jag tycker om grymt mycket ha så jobbigt. önskar jag kunde göra något! varit ensam ikväll och fått i mig sockerfri läsk kaffe och te. lugna trygga känslor fyller mig och jag påminns om att jag är stark och kan.. hoppas ni har det bra...

Av notontop - 5 mars 2012 09:28

Tänkte bara säga att allt går bra här på resan än så länge och i morgon ska jag ju åka hem :) 250kcal landade jag på igår säkert därför det känns bra. ah. well allt är fint fint :)

Av notontop - 3 mars 2012 21:20

Stått över toalettstolen ikväll

och hängt på handfatet och funderat

över hur fan jag är funtad.


Kalas ikväll. Jag bad min prins att följa med.

Han ville inte. Jag kunde väl räkna ut hur det skulle gå.

Känns dumt att berätta för honom att jag spytt igen.

Han kommer ta det som att det är hans fel.

Han hade kunnat förhindra det, men det är ju inte hans skyldighet.


Mamma stod och manade på mig vid kakorna så jag tog

en brownie, en negerboll och en kaka.

Jag hade kunnat gömt dom vid bordet, det vet jag.

Men jag åt dem. Och sedan en tårtbit.

Efter en hamburgare (utan pommes) till middag.

Så onödigt allting. Så jäkla onödigt.

------

Jag fick även ett par av mina gamla favorit byxor åter.

W28, och dom är specialdesignade och pyntade efter mina

dåvarande önskemål, jag älskade dom.

Nu vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.

Fick på mig dom, men inte alls igen dom.

Ja såklart provade jag dem. Har w31 nu.

Well, jag kan ju ha alla andra jeans jag äger

så kanske bra med ett par smaljeans igen.

--------

Jag kan bara följa era bloggar via mobilen när jag är

hos pojkvännen. Tror inte mina kommentarer går fram då.

Men jag läser iaf. Och nu när jag åker iväg blir det oxå

bara att läsa via mobilen igen. Får se hur det blir med allt.


Ta hand om er.

Av notontop - 3 mars 2012 15:07

Det går bra allting. Behöll lillasyster här igårkväll tills

min prins blev ledig och kunde vara med mig.

Han åkte nyss och nu ska jag bara duscha innan jag

åker till familjen igen.


Klarar verkligen inte av att vara ensam hemma nu

och bara panika över resan.
Önskar nästan att vi åkte NU!

Av notontop - 2 mars 2012 16:49

Jag mår hemskt just nu.

Lägenheten är full av folk jag tycker om

men det är för rörigt. Jag pallar inte.


Panik. Har så mkt panik att jag är helt slut i kroppen

och även om jag skulle vilja städa & röja upp så

orkar jag helt enkelt inte det.

Jag orkar bara sitta här och fokusera på hur dåligt

allting är. Inte världens bästa strategi, I know.

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards