Not OnTop

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

God mrogon!

Av notontop - 5 april 2012 08:35

Okej jag ska erkänna att jag ändå längtade lite efter mensen.

Kände mig som att jag skulle bli av med den lilla kvinno-känska

som jag har. Idag har jag lite blödningar igen.. inte som vanligt, men nåt iaf! :)


Min prins slutade prata med mig igår. Han vet inte vad han ska ta sig till med mig.

Vi tog oss igenom det och innan vi la på kändes allt bra igen.

Men det gör honom ont, jag vet ju det. Men jag KAN inte släppa vikten.

Det går inte. Hur skulle jag kunna gör det..? Fan.


Mamma ringer vårdcentralen idag. 'du kommer få åka ambulans i påsk om du inte åker in idag!'

Jag sa att det var lungt eftersom jag käkar antibiotika jag hade hemma.
Hennes ögon sa panik och att jag var en jävla idiot. Hon sa 'jag ringer när dom öppnar.'


Antar att det är bra. Men vaddå? Ska jag kissa i en syltburk här hemma? heh no!
Eller ska jag sitta på en toalett där och kissa i nån jävla mugg? heh no!
JA JAG ÄR 24ÅR GAMMAL OCH TYCKER DET ÄR JÄTTEPINSAMT.


Dom har väl tystnadsplikt och så? Tänkte på att jag sa när jag var in sist att jag spydde varje dag..

Well, halsbränna och så har dom ju trott på förut så kör väl på det racet.

Fö spyr jag inte längre varje dag. Bara nån gång i veckan. Fan det är ändå för mkt.


Skitkorv. Den antibiotika jag ahde hemma är ändå snart slut och jag mår inte bättre.

Någon som vet om det syns på urinprovet att jag ätit det?

 
 
anonym

anonym

5 april 2012 10:48

Det är såklart jättetråkigt att du och din pojkvän blev lite osams igår och jag hoppas verkligen inte att erat förhållande påverkas för mycket av din ätstörning. Men det som var jobbigast är att du skäms för det bara för att du är lite äldre än mig och många andra. Det är jobbigt att det påverkar så mycket! Du verkar som en jättefin person. Du ska inte behöva ha någon alls typ av ångest eller skuld känslor för din ålder. Kram!

http://awayfromthefat.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards