Not OnTop

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

Härligt problem, nästa tack!

Av notontop - 5 april 2012 13:52

Gnäller lite över nästa grej som tynger mig. Personalmöte idag.

Känns alltid lite sisådär :/ Jag känner mig oftast nöjd med min prestation på jobbet.

Jobbar som personlig assistent, och tycker nog tamejtusan att jag gör det bra!
De gånger jag spyr eller gråter för att jag ätit är väl inte något att vara stolt över.

MEN det är ytterst sällan. Jag tycker om mitt jobb, även om jag hatar att sova ensam.

Och jag går inte dit för att tjäna pengar, jag vill hjälpa och göra skillnad.

Och jag tycker om de mina =)


Dock har försäkringskassan gjort lite ändringar så det är lite nya grejjer som vi ska prata om.

Sen har vi en nyanställd som vill träffa oss andra och prata lite såklart, rutiner osv.

Men sen då? Ska jag vara ärlig är jag lite 'förvirrad' vad gäller jobbet just nu.

Vad vi strävar mot, jag vet inte om vi strävar mot samma saker ens.
Så det blir väl skönt om jag får lite ordning på det.

MEN jag är nervös över om någon är missnöjd med något jag gör.

Om någon har lite över så tar jag gärna emot lite styrka vid 17:30 tiden ungefär? =P


Nej det går nog bra. Oavsett vad som sägs, kommer jag ju inte få sparken ikväll

och det är väl bara att jobba vidare på det de vill se förändring om det är så.

Känner mig dock som vanligt sämst eftersom jag inte har något att ta upp.

Iof är det väl bra iom att jag alltid tar upp grejjer direkt med lillchefen om det är nåt

palla vänta på personalmöte lixom?!

 
 
Ghost

Ghost

5 april 2012 14:21

sv. Tror också det är lättare att kämpa flera. Så länge man inte drar ner varann tycker jag det är jättebra. Hoppas du kan slappna av under påskhelgen då! :) det ska jag försöka göra. Kram på dig

http://ghosts.devote.se

 
anonym

anonym

5 april 2012 18:15

Sv: Tack, finafina du! Hoppas din dag också varit bra!:D<3

Jag förstår juh verkligen att du vill få ordning på ditt liv och det borde juh jag som "bara" är 18 och få. Tycker bara det är så synd att du känner som du gör!<3

http://awayfromthefat.webblogg.se

 
Alice

Alice

5 april 2012 19:14

Det kommer att gå bra, även om det är något som de är missnöjda med så kan det ju vara bra att veta så att man kan förbättra sig, utvacklas och göra ett ännu bättre jobb:)

http://a-tale-of-truth.blogspot.com

 
Missa

Missa

5 april 2012 20:06

Förstår inte varför alla tror det har så mkt kcal :O hehe är glad att du vågar äta det nu! älskar när man blir positivt överraskad :D

http://perfectlythin.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards