Not OnTop

Direktlänk till inlägg 12 april 2012

Hej alla!

Av notontop - 12 april 2012 13:21

Jo det ordnade sig väl igår.

Jag hade dragit igen dragkedjan över mina läppar när jag kom till honom

för det var bara hemskheter som jag inte menade på väg ut ur min mun.

När vi ätit och jag visste att kvällens största prövning var över så lättade

humöret lite och vi spelade hög musik och låg på hans säng och kramades

och pratade om allt mellan himmel och jord :)


Så småningom kände jag mig som en helt ny människa, och klarade av att

be om ursäkt för hur jag varit innan! Jag blir verkligen en helt annan person :(

Resten av kvällen var jag en fin flickvän, som ställde upp och hjälpte honom

med saker han behöver få gjort, det kändes brabra!


Idag bjöd jag hem min påsklediga syster på direkten när jag vaknade och

bad henne stanna hos mig tills jag åker till jobbet. Hon blev lycklig och

jag kan inte ha några dumheter för mig. Mia kan inte komma hit då.

 
 
Ghost

Ghost

12 april 2012 15:10

sv. Det är faktiskt väldigt skönt ibland! Men ibland slår det till, att man helt plötsligt förstår hur allt är. Att man är som styrd av piller, att de är bränsle för en. Det känns väldigt jobbigt.
Men oftast är jag glad att jag har de, så jag tycker verkligen att du ska ta upp det om du går hos någon psykolog eller läkare, så får de göra en bedömning :) Kram!

http://ghosts.devote.se

 
Ghost

Ghost

12 april 2012 15:18

sv. Vad glad jag blir att du gillade texten! Tycker alltid det är viktigt att försöka sätta sig in i andras situationer. Det är många som är så dömande när det kommer till såna saker, som inte kan förstå varför man bara inte slutar. Känner igen mig i det du skriver. Kan inte ens räkna hur många gånger jag tänkt att jag aldrig mer ska skära mig och sen sitter jag där med en blodig arm. Till slut är det inte ett val man gör, det är verkligen ett beroende. Kram, och ta hand om dig

http://ghosts.devote.se

 
Ghost

Ghost

12 april 2012 15:19

sv. Ja! Åh det är precis så jag tänker om mina mediciner, att de ska lyfta upp mig så att jag ska kunna orka jobba med mina problem. Inte att de ska lösa allt, utan att de ska hjälpa mig :)

http://ghosts.devote.se

 
S

S

12 april 2012 16:55

asså, jag har inte träffat henne på jätte länge så det är faktiskt lugnt med mig ( om man nu får säga så) hon stog inte mig så nära.. men själva anledningen känns ju lite skum asså..

http://specialsecrets.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av notontop - 27 april 2012 08:37

så trasigt allting.

Av notontop - 26 april 2012 11:14


Det är kaos här nu, lite lungt kaos sådär. Det har varit skönt att jobba två dagar. Vi har träffats på luncherna, men jag har haft kvällarna för mig själv. Det är mest för att jag inte vet var jag står som det har varit skönt. Det är otänkbar...

Av notontop - 25 april 2012 11:39

http://www.youtube.com/watch?v=R883RgLMLMw&feature=player_detailpage ...

Av notontop - 25 april 2012 08:21

-0,15kg 49dagar kvar och 4,6kg kvar ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ändå helt okej med tanke på att jag redan druckit massa kaffe och ätit en frukt. Orkade inte vänta tills jag kom hem till vågen, är bara så less.   Inte ens att fasta klarar...

Av notontop - 24 april 2012 14:54

Det är fortfarande hemskt att vara den här tjejen. Den här tjejen ska iväg på jobb om en halvtimme cirkus och gråter just nu hejdlöst över laptopen.   Hon saknar sin förra häst något så enormt. Hon fanns alltid vid såna här tillfällen. Ku...

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards