Not OnTop

Alla inlägg under april 2012

Av notontop - 20 april 2012 12:12

Klätt mig, sminkat mig lite. Satt upp håret och bäddat sängen.

Plockat undan och dukat fram hans lunch.

Men han är inte här ännu. Tänk om han inte kommer?
Ständig rädsla av att ha gått för långt och förlorat honom.

Det finns inget jag kan göra, Mia är starkare.

 

Hade han kanske älskat mig mer om jag var smalare?
Nej, jag vet att han förmodligen inte älskat mig alls då.

Men jag hade varit enklare att leva med, så kanske.

Fast jag vet ju att jag ändå inte hade varit nöjd..

Av notontop - 20 april 2012 10:34

54 dagar kvar.

Fastar från middag till middag.


collarbones.

 

Av notontop - 19 april 2012 19:59

Jag har spytt två gånger idag. Inte hetsat, bara ätit vanligt och spytt.

Sitter nu med middag i magen, vet att det är för sent för att det ska

göra någon skillnad, men jag är ensam hemma. Blir nog en till tömmning.


Jag klarar inte av tanken på att INTE nå målet.

Jag gick ner åtta kilo på sex veckor.

Nog tusan ska jag klara fem kilo på 55 dagar.

Om jag så ska spy.
Det var så SKÖNT att kräkas igen.

(smärtan och katarren känns så avlägsen

och jag är så jävla dum!)

Vad hände med att prioritera att fungera?

----

Funderar på ABC. Jag vet att jag inte fixar det egentligen.

Men tänkte köra med att räkna bort träningen och landa på rätt.

Någon som vet om cykling är ok med benhinneinflammation?
Det är ju själva stötarna som är värst när jag går, inte i musklerna..?

Av notontop - 19 april 2012 16:35

JAG ORKAR INTE MED EN OMVÄRD!

smask. onödiga frågor. stinkande fötter. höga andetag.

Jag vill lägga mig i sängen och sova tills han kommer hit.

Men då får min prins återigen mötas av sin sovande flickvän

när han kommer hit och han blir så ledsen då.


vill skada. vill slå. vill förstöra.

det enda jag gör är gråter.

det enda jag kan. men det hjälper inget!

Av notontop - 19 april 2012 14:16

Ont på framsidan av benen nu.

Jag visste att jag inte skulle ha sprungit i morse >_<

Jag VISSTE ju det!

Aldrig att jag erkänner för någon annan än er

att jag är för fet att orka bära mig själv.

Vill gärna skylla på mina dåliga skor,

men jag vet ändå att det bara är tjockis fel.


Benhinneinflammation. Yes, great! Dö.

Nu ska jag gå och spy, wish me luck!

 

--

Av notontop - 19 april 2012 13:17

Får ångest av facebook.

 
Av notontop - 19 april 2012 11:56

Nja, jag får nog inse att det inte kmr gå.

Iom att äta så lite som jag gör gick jag ner 0,5kg i veckan

när jag skötte mig hela tiden dvs.

Ska det funka måste jag spy.

Vill inte ta den vägen.


Kommer inte väga under 60 till sommarlovet.

PISS

Av notontop - 19 april 2012 08:14

Till att springa. Det beror visserligen på att jag har så jävulskt ONT i mina ben.

Jag kan inte ens gå utan att vilja skrika. Jag tänker att det kanske skulle släppa

om jag sprang, men hur tusan kastar man sig ut i spåret då?? Åh.


Jag tror faktiskt att jag tar bilen upp idag. Får se om jag springer.

Kan cykla på em idag faktiskt om det känns som att det går :)

Vägde 65,5 i morse påklädd, jag orkar inte bry mig.

Får inte orka bry mig. Annat är viktigare.

Inget är viktigare än att bli smal.

  

Fick även sms från gift herre igår. Han har opererat sig och är sjukskriven. Därav tystnaden.

Några timmar efter fick jag sms om att han åkt förbi där jag bor och sett att jag var hemma

och att han önskade att han hade kunnat fått hälsa på mig.

? :'(

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards