Not OnTop

Alla inlägg den 29 april 2011

Av notontop - 29 april 2011 13:04

Jag åkte till min familj, där var det bara bråk så där gick det inte att vara.

Kräktes.

Jag åkte till min väninna, hon var på dåligt humör så inte heller

hon kunde rädda min dag.

Kräktes.

Jag for in till staden, tänkte handla nån möbel jag kunde skruva ihop, en kontorsstol, en hylla, vadsomhelst att koncentrera mig på, men hittade inget.

Jag gick in på coop och handlade istället, mat och sånt.

Dvs mjölk, grönsaker och chips.


Nu ska jag klä av mig, krypa ner under täcket och försöka..

jag vet inte ens vad jag ska försöka med.

Jag vet bara att jag vill ur kläderna och gömma mig under täcket.

Datorn följer nog med. Förlåt att jag är sån idag.

Av notontop - 29 april 2011 08:49

Jag tänker ganska mycket på sex.

Ser jag två stycken som håller handen, ser jag genast framför mig hur han trycker upp henne mot en vägg och pumpar på. Om någon kastar en förstulen blick mot någon inne på affärn, föreställer jag mig självklart hur de smiter runt dörren in till lagret och tar sig en omgång. Hamnar jag i filen bredvid en ensam man som kör sin bil, är jag övertygad om att han just då blir avsugen. Och när jag inte ser någon, funderar jag på hur det vore om min älskade karl var där just då, och smekte mina bröst, jag tänker sånt HELA tiden.

På riktigt så är det skitjobbigt ibland, tex på vårdcentralen där jag involverar allas eventuella äckliga sjukdomar på alla gamlingar som sitter där.


Det är väl inte så konstigt att jag tror att han tänker så om henne ibland. När han tvättar händerna i hennes badrum, ser han då henne naken i badkaret? När han går förbi sovrummet, tänker han då på hur det vore att bli riden av henne i sängen? Råkar de nudda varandra ibland, ryser de av kontakten, tar de ögonkontakt ibland och ger varandra förstående blickar? Dom vet ju redan ALLT om varandra, ALLT.


Hon vet hur han ser ut när han kommer, hon vet exakt vad han gömmer där i sina jeans och precis hur hon brukade göra för att locka fram honom vid behov. Hon vet hur hans hand käns när den kupar runt hennes bröst och hon vet hur hans tunga känns mellan sina ben.


Nämde jag att han ska vara hos henne ikväll?

Ångest. Redan nu.

Dessutom har jag mens, har ingen lust att onanera mig till sömns, och kan inte be honom om älskog för att lura hem honom. Jag har ingenting. Snacka om underläge. Ingenting..

Av notontop - 29 april 2011 07:47

Då har några vänliga själar mejlat och sagt att jag kan känna mig ganska anonym. Så då kör jag på.


Ikväll ska han vara med sina barn (dvs hos sitt ex) och även om jag kommit över det där lite nu, så svider det att han ska äta middag med henne ikväll, hennes middag. Precis som förut . . .


Redan när han åkte till jobbet i morse kändes det som att jag bara ville bryta ihop, jag vet hur det kommer kännas ikväll. När timmarna bara går, och jag är ensam medans han är med sin gamla familj.

+0,6 på vågen. 80,7

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag mår inte så jäkla bra.

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards